Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@10:26:41 GMT

گزارش جهانگیری از آخرین وضعیت مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۵۶۹۵

در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهوری و مسئولان دستگاه‌های مربوط، گزارش آخرین وضعیت مناطق سیل زده ارائه شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون اول رئیس جمهور گفت: همبستگی و همیاری مردم در بحران سیل نمایش عظیم یکپارچگی ملت در روز‌های سخت بود.
 جهانگیری در جلسه بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده، با بیان این که دولت در همه مراحل بحران سیل در میدان و کنار مردم بوده است، تأکید کرد: اقدامات خوب دولت برای کمک به مردم سیل زده باید تشریح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت واحد‌های مسکونی آسیب دیده از سیل، از روند قابل قبول و مطلوبی برخوردار است، گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا در بازسازی خسارات حوزه مسکن و کشاورزی که در ارتباط مستقیم با زندگی مردم است نقش خود را به درستی ایفا کنند.   معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر شناسایی عوامل اصلی بروز سیل گفت: باید پیش از آنکه حادثه دوباره‌ای رخ دهد، اقدامات مناسب برای پیشگیری انجام شود.

در ادامه این جلسه وزیران کشور، صنعت، جهاد کشاورزی، رئیس بنیاد مسکن و استانداران مناطق سیل زده از خسارات سیل و رسیدگی‌ها برای جبران خسارت‌ها گزارش دادند و از روند بازسازی‌ها ابراز رضایت کردند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گزارش مناطق سیل زده واحدهای مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ آقای رئیسی در ادامه سرکشی به مناطق مختلف تهران اینبار در مناطق ۱۷ و ۱۸ حضور یافت و ضمن دیدار با مردم، از نزدیک مشکلات این مناطق را بررسی کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند