Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد حسن انصاری‌فرد پس از انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته فنی فوتسال از سمت خود استعفا کرد. تاریخ انتشار: 19:26 - 22 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۴۷۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمدحسن انصاری‌فرد دقایقی بعد از انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته فنی فوتسال، با ارسال نامه‎ای رسمی به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از سمت خود به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و ریاست سازمان لیگ این رشته ورزشی استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن نامه استعفای انصاری‌فرد به رئیس فدراسیون فوتبال که در آن به "استعفای بدون بازگشت" تأکید شده به شرح ذیل است:

«ریاست محترم فدراسیون فوتبال
جناب آقای تاج
با سلام   احتراما به رغم تلاش شبانه‌روزی به اتفاق مجموعه همکاران در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و سازمان لیگ حرفه‌ای و تحولات بسیاری که ایجاد شده است پیرو پیام ارسالی در مورخ بیست و دوم تیرماه در واتس‌اپ که صادقانه و صراحتا به جنابعالی عنوان کردم در صورت انتصاب آقای ساکت به عضویت کمیته فنی ناچار به قطع همکاری خواهم بود.   اکنون با توجه به اینکه حکم انتصاب ایشان به عنوان عضو کمیته فنی و توسعه امروز به بنده ابلاغ شده است استعفای خود را از ریاست سازمان لیگ حرفه‌ای و کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی اعلام می‌دارم. افسوس می‌خورم چرا روند و ساختار خوبی که شکل گرفته و زحماتی که مجموعه فوتسال متحمل شدند به جای تقویت مدیران آن با تضعیف جایگاه آن‌ها و ورود افراد غیرمتخصص با مخاطراتی مواجه شود.

ضمن عذرخواهی از خانواده بزرگ فوتسال و فوتبال ساحلی و حلالیت طلبی از همه همکاران در کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی، سازمان لیگ فوتسال و فدراسیون فوتبال، باشگاهها، مدیران، مربیان و ورزشکاران، اهالی رسانه، هیات‌ها و دیگر دلسوزان بر استعفای بدون بازگشت خود تاکید کرده و اگر عمری باقی بود در سال‌های آتی سایر گلایه‌ها از کم لطفی‌ها و کارشکنی‌هایی که طی هفته‌های اخیر صورت گرفت تا عرصه بر بنده تنگ شود را در میان خواهم گذاشت. در نهایت صداقت و حسن نیت صرفا به این نکته بسنده می‌کنم که با توجه به واگذاری مسئولیت‌های متعدد به برخی افراد، دورنمای خوبی برای آینده فدراسیون نمی‌بینم و آرزو می‌کنم که با بازنگری شاهد شایسته سالاری و استفاده از متخصصین برای پیشبرد امور و موفقیت فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی کشورمان باشیم».   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انصاری فرد تاج فدراسیون فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد