Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:00:43 GMT

جلسه نهضت سبز در بندرماهشهر برگزار گردید

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۵۸۸۷

جلسه نهضت سبز در بندرماهشهر برگزار گردید

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه نهضت سبز با حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام و فرماندار ماهشهر برگزار شد و در خصوص وضعیت پارک ۶۸ هکتاری بندر ماهشهر بحث و تبادل نظر گردید.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: تصمیمی که در جلسه مدیریت بحران شهرستان گرفته شد تصمیمی اجرایی است و با توجه به شرایط موجود نهایتاً نیز به همین تصمیم خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متاسفانه تصمیمی درگذشته گرفته شده که البته بخشی از وظایف صنعت در قبال شهرستان بوده است، ولی می‌بایست این تکلیف درجای بهتری اجرایی می‌شدکه امروزبا این مشکلات مواجه نباشیم.

بیرانوند در ادامه بیان داشت: آنچه که درشرایط فعلی مسلم است این است که شهرداری نیز از توان نگهداری این پارک باتوجه به هزینه‌های بالای آن برنمی آید اما در نهایت انتظارداریم که دستگاه‌های متولی همچون منابع طبیعی و محیط زیست باهماهنگی شرکت در این خصوص پیشنهادات خود را ارائه دهند.

فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: در پایان مقرر گردید که شرکت پتروشیمی بندرامام به صورت مشارکتی با شهرداری بندرماهشهر تاپایان سال نگهداری از پارک را ادامه دهند و در این مدت در این خصوص تصمیم نهایی گرفته شود.

انتهای پیام/م

برپایی جلسه نهضت سبز در ماهشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط

بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران درحالی در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که طی۲۳ جلسه حراج شمش در این مرکز، مجموعا ۳۱۶۵ کیلوگرم شمش طلای استاندارد مبادله شده است.

علاقمندان جهت شرکت در این جلسه می توانند مبلغ ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پرداخت کنند.

این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روز سه شنبه هفته جاری در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. حراج بیست و چهارم در دو بخش عمده و خرد برگزار می شود و متقاضیان می توانند حداکثر ۲۵ شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

دیگر خبرها

  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است