Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دبیر، عصر سه‌شنبه در آیین تجلیل از قهرمانان کشتی قم، در مجموعه ورزشی جوادالائمه(ع) افزود: کشتی قم در بهترین وضعیت تاریخ خود قرار دارد و بستر توسعه و جهش این رشته ورزشی به‌طور کامل در این استان فراهم است.

وی بابیان این‌که هدف‌گذاری کشتی قم باید کسب مدال طلای المپیک باشد، ادامه داد: باید حمایت‌ها از کشتی استان ادامه یابد تا شاهد کسب مدال المپیک توسط کشتی گیران قمی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با انتقاد از تزریق اضطراب زیاد به نوجوانان و آینده داران کشتی گفت: به نوجوانان مستعد که در میادین جهانی عناوین کسب کرده‌اند، آن‌چنان اضطراب وارد می‌کنیم که در مسابقات سرنوشت‌ساز نتیجه را به حریفان خود واگذار می‌کنند.

رئیس فدراسیون کشتی بابیان اینکه توجه به ورزش موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، اظهار داشت: حمایت از ورزش می‌تواند بهترین عامل در غنی‌سازی اوقات فراغت باشد که توجه بیشتر مسئولان در این زمینه می‌تواند نوجوانان و جوانان را در برابر آسیب‌های اجتماعی بیمه کند.

دبیر بابیان اینکه قهرمانی جز با پرورش روح و توجه به معنویت ممکن نیست گفت: توصیه من به نوجوانان و آینده داران کشتی این است که اولین گام برای حرکت در مسیر قهرمانی ارتباط با اهل‌بیت(ع) است.

وی خطاب به کشتی گیران نوجوان، اظهار داشت: برای قهرمان شدن نیاز نیست که انسان استثنایی بود بلکه لازم است دارای پشتکار بسیار بالایی بود.

در این آیین از ۴ مربی و هفت ورزشکار این استان که در میادین آسیایی و جهانی موفق به کسب مدال شدند، با حضور بهرام سرمست استاندار قم و جمعی از مسئولان استانی تقدیر شد.

۷۴۰۴/ / ۱۱۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم کشتی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود