Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان تاکید کرد: حوزه رسانه باید به عنوان یک دستگاه هدایت کننده مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، ایمان محمدی، عصر امروز(۲۲ مرداد) در جشن تجلیل از خبرنگاران و یک سالگی آنسی ( تاکسی اینترنتی) در محل هتل هیلان رفسنجان بیان کرد: در سالهای قبل چند مجموعه و روابط عمومی ‌مجتمع مس رفسنجان از خبرنگاران تجلیل می کرد اما در دو سه سال اخیر، آئین تجلیل از خبرنگاران از طرف نهادهای دیگر نیز انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با اشاره به اینکه ما باید فرهنگ سپاسگزاری را در جامعه نهادینه کنیم، افزود: حوزه رسانه را به عنوان یک دستگاه هدایت کننده مورد توجه قرار دهیم.

 

 

وی بیان کرد: خبرنگاران باید دقت کنند که هر چند شرایط جامعه از نظر اقتصادی ایده آل نیست اما‌ نباید امید و نشاط در زندگی از سطحی پائین تر بیاید و اینکه مسائل اقتصادی و معشیت روی مردم تاثیر بگذارد و فضای جامعه را به سمت ناامیدی سوق ندهیم.

 

 

 

محمدآبادی تصریح کرد: تاکسی اینترنتی آنسی این رسالت را احساس کرده به عنوان یک نهاد غیردولتی از خبرنگاران تجلیل کند و کمیت این موضوع مهم نیست؛ مجموعه نهادهای غیر دولتی هستند که مسائل فرهنگی و اجتماعی را مدنظر دارند و تاکسی آنسی یکی از این‌ مجموعه ها است.

 

 

وی گفت: حوزه خبرنگاری در رفسنجان آن جایگاهی است که باید به جایی برسد و شناخته شود که خواهد رسید؛ دیده شدن یک نیاز فطری است و اینکه از طرف مجموعه تاکسی آنسی به نیاز خبرنگاران توجه شده است، جای سپاسگزاری دارد.

 

 

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان دعای عرفه عید قربان روز خبرنگار مراسم دعای عرفه شبستان یزد روزنامه مسجد دهه ولایت و امامت عید غدیر روز خبرنگار رفسنجان خبرنگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایش اولین‌ها هر روز ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود. این مجموعه شرح نخستین ورود یک شی یا کالا به ایران است.
فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به زودی از شبکه دو پخش می‌شود.
در این فصل شخصیت اصلی با ورود به یک شعبه جدید قضایی به جنبه‌های دیگری از موزش مسائل حقوقی می‌پردازد.
همچنین مستند «خراش» شنبه تا دوشنبه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش و ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه روز بعد تکرار می‌شود.
بررسی چالش‌های سیاست خارجی رژیم صهیونیستی و تعارضات آن باکشور‌های منطقه و جهان موضوع این مجموعه ۲۵ قسمتی است؛ و مجموعه تلویزیونی مامان اشتباه می‌کند؟ هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش و روز بعد ساعت‌های ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود. این مجموعه، محصول ۲۰۱۸ فرانسه داستان پسر بچه‌ای است که با ترسیم نقاشی معمایی را طرح می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی