Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای رسانه شهرستان آبیک گفت: 50 اثر به جشنواره خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان آبیک ارسال شده بود که 9 اثر به عنوان اثر برتر برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نخستین همایش استانی خبرنگار بصیر گرامیداشت یاد شهدای رسانه استان قزوین و نکوداشت مقام شهید طهماسب شیخ‌حسنی از خبرنگاران شهید شهرستان آبیک و شهید شاخص استان  با حضور سردار طلایی‌نیک معاون پارلمانی وزیر دفاع در شهرستان آبیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید فرهاد حسینی دبیر این همایش اظهار کرد: خبرنگاران، سنگربانان شرف و عزت انسانی هستند و با روایت‌گری از حوادث جامعه، مردم را به سمت اطلاع‌دهی و آگاهی‌بخشی درست هدایت می‌کنند.

وی افزود: خبرنگاران شجاعانه و با بصیرت و آگاهی وسط میدان آمده و منصفانه به بیان نقاط ضعف و قوت‌ها می‌پردازند.

دبیر خبر اجتماعی خبرگزاری آریا ادامه داد: شهدای رسانه، پیشروان عرصه خبرنگاری هستند و هدف از برگزاری این همایش تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای رسانه و مقام شامخ شهید شیخ‌حسنی خبرنگار شهید شهرستان آبیک بوده است.

در این همایش، از کتاب در حال تدوین تنها خبرنگار شهرستان آبیک (طهماسب شیخ‌حسنی) رونمایی شد و  از حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبی و سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک به عنوان مسئولان پاسخگو و جریان‌ساز این شهرستان و همچنین محمدزاده مطبوعات‌چی پیشکسوت شهر آبیک تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام جمعه دادستان عمومی و انقلاب شاخص فرماندار شهرستان فضای مجازی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین

فرماندار آبیک قزوین از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد.

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک