Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه تراکتور پیام تشکر و قدردانی از حضور پرشور هواداران در جشن خانوادگی ولایت و امامت که به همراه رونمایی از لوگو و پیراهن تراکتور بود، صادر کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، امروز  باشگاه تراکتورسازی طی جشنی با حضور هوادران این باشگاه از لوگو و لباس جدید این تیم رونمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت، غلامرضا صادقیان، مدیرعامل این باشگاه، بیانیه‌ای صادر و از هوادران این باشگاه قدردانی کرد.

ببینید: فیلم/ رونمایی از لوگوی جدید باشگاه تراکتور

در متن پیام مهندس غلامرضا صادقیان آمده است:

سلام و عرض ادب خدمت هواداران پرشور تراکتور که بهترینی دیگر در عرصه فوتبال خلق کردند. 

امروز پرشورها فرهنگ و شأن بالایشان را در حضور بانوان طرفدار تراکتور، نشان داده و بدون کوچکترین حاشیه و مشکلی در کمال آرامش و امنیت مراسم را تماشا و همراهی کردند و نام تراکتور را در سالن شش هزار نفری شهید پورشریفی طنین انداز کردند.

قطعا این حضور حماسی و تشویق‌های شما هواداران قوت قلبی برای مالک، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان تراکتور شد که باعث می‌شود با اقتدار در مسابقات لیگ برتر حاضر شویم.

همچنین این حمایت پرشورها وظیفه مدیریت باشگاه را سنگین‌تر می‌کند تا با تلاش بیشتر در راستای موفقیت و حرفه‌ای گری قدم برداریم.

جا دارد از مسئولان استان، بویژه تلاشها و حمایتهای فرماندار محترم تبریز ؛مدیرکل ورزش و جوانان استان ؛رییس ورزش و جوانان شهرستان تبریز و عوامل پرتلاش و زحمتکش انتظامی و امنیتی استان شهرستان تبربز نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشم؛ چرا که برگزاری این جشن خانوادگی بدون مدیریت وکمک این عزیزان غیرممکن بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی ورزشی فوتبال تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

کد خبر 849617 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • عکس‌| پیام احساسی جواد نکونام برای هواداران استقلال
  • پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان
  • قدردانی کاظم نظری از هنرمندان و اعضای انجمن هنرهای نمایشی کشور
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب