Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@08:43:39 GMT

برخورد سایبری های فرشگرد با سایبری های ری استارت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۷۰۱۹

برخورد سایبری های فرشگرد با سایبری های ری استارت

به گزارش جام نیوز، گروه های مختلف مخالف جمهوری اسلامی ایران در طول سالیان گذشته فعالیت های مختلفی برای براندازی ایران اسلامی انجام داده و می دهند، اختلاف در این گروه‌ها از گذشته تا کنون در فعالیت های سیاسی امری مرسوم بین آنها بوده است. این گروه ها گاهی اوقات برای بیان مخالفت های خود با جملاتی خارج از عرف سیاسی یکدیگر را خطاب قرار داده و به هم توهین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعید حسین پور از اعضای اصلی گروه جدید التاسیس "فرشگرد" درباره اعضای گروه تقریبا غیرفعال ری استارت می گوید: "تنها گروهی که 100% سایبری هستند و حتی یک آدم غیرسایبری توشون ندارن این ابله‌های ری‌استارتی هستن. هر جا ببینم‌شون بلاک می‌کنم"

 

سعید حسین پور از اعضای اصلی فرشگرد

توئیت حسین پور بر علیه گروه ری استارت

 

مهرانگیز بیکار از اعضای سلطنت طلبان در توئیت خود می نویسد: "اگر توجه کنید حسینی دلقک داره کپی مجاهدین رو درست میکنه. یه عده بی مغز و بی فکر که مثل گوسفند، فقط دنباله رو هستند. اون شیاد هم هر مزخرفی رو به خوردشون میده، بدون تعقل قبول میکنن. من تصور میکنم ری استارت با هماهنگی رژیم درست شد تا عده ای منفعل شوند و عده ای هم از ترس آنها بی عمل:

 

مهر انگیز بیکار از سلطنت طلبان

 

 

نظر برخی دیگر از سلطنت طلبان درباره گروه ری استارت.

 

برخی ازدیدگاه های سلطنت طلبان درباره ری استارت

 

ادعای انجام عملیات سایبری از طرف فرشگردی ها به گروهک تقریبا خاموش ری استارت در حالی انجام می شود که این گروه نوپا برای انجام فعالیت های سیاسی خود در داخل ایران فعالیت مختلف سایبری، با اکانت های فیک و ساختگی انجام داده است. که یکی از نمونه های بارز آن انجام بخشی از پروژه ایران دیس اینفو  توسط گروه فرشگرد بر علیه ایران بوده است. که بعد از افشا، بودجه این پروژه از طرف وزارت امورخارجه آمریکا به طور کامل قطع شد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فرشگرد ری استارت حمله سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)

رییس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضویت یکی از اعضای شورای شهر به دلیل تخلف و داشتن پرونده قضایی، تا اطلاع ثانوی تعلیق و از حضور در شورای شهر منع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل  از روابط عمومی دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور در این خصوص افزود: بر اساس پرونده قضایی نامبرده در شعبه 102 کیفری بندر امام خمینی (ره) با اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال و عضویت در شورای شهر برای وی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی بی‌قانونی و ایجاد اخلال در امنیت روانی جامعه را برنمی‌تابد، افزود: بر این اساس با هر گونه تخلف بدون توجه به القاب و عناوین افراد برخورد خواهد شد.

به گزارش تسنیم، دادگستری خوزستان طی یک‌سال اخیر در راستای مبارزه با فساد اداری چندین مدیر در استان را بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌ های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • تحت تاثیر پیشرفت دفاتر اسناد رسمی ایران قرار گرفتم