Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان تبلیغات کشور گفت: سازمان تبلیغات کشور چهارمحال و بختیاری را جز استان‌های دارای اولویت برای انجام خدمات فرهنگی قرارداده است. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با نماینده‌ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: مجموعه دستگاه‌های زیرمجموعه رهبری در مناطق مختلف باید بازوان ایشان باشند و اگر بین این مجموعه‌ها اتصال و ارتباط وسیع وجود داشته باشد و دلگرم به پشتیبانی آقا باشند کار به خوبی پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان تبلیغات اسلامی باید در جهت پیشرفت اسلام ناب و انقلابی عمل کنند تا مجموعه گفتمان انقلاب و گام دوم انقلاب پر رونق‌تر پیش رود.

کرمان| خدمات فرهنگی ارائه شده به زائران اربعین باید بیشتر شودعرضه خدمات فرهنگی و ‌هنری به زائران اربعین3000 ایثارگر هر ماه از خدمات فرهنگی و ورزشی ایثار اردبیل بهره‌مند می‌شوند

مدیرکل سازمان تبلیغات کشور عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری مردم خوب و ولایی دارد که باید به آن‌ها خدمت شود، خدمت فرهنگی نیز نوعی خدمت است که باید انجام شود.

قمی اشاره کرد: سازمان تبلیغات کشور چهارمحال و بختیاری را جز استان‌های دارای اولویت برای انجام خدمات فرهنگی قرارداده است.

انتهای پیام/ ع

R41350/P1494/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری