Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@02:10:46 GMT

مازندران|جهاد بزرگ اقتصادی در گرو توجه به تولید است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۷۱۹۲

مازندران|جهاد بزرگ اقتصادی در گرو توجه به تولید است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت بی منت به مردم  نیست که باید با همدلی و وحدت جهت رفع مشکلات مردم  گام برداریم. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مازندران، علی آقا محمدی امشب در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده استان مازندران اظهارداشت: ارزش انسانها  به تلاش و کوشش است امروز در برهه ای قرار داریم که  آمریکا همه چیز دارد و تصمیم میگیرد که حمله کند اما نمی تواند عمل کند این همان قدرت الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در گام دوم چالشها عوض شد که باید حواسمان باشد و با نظم و انظباط جهت توسعه نظام گام برداریم.

وی تصریح کرد:  مازندران جز اولین استان درگیر سیل بود خوشبختانه اولین واحد مسکونی درکشور نیز در این استان احداث شد که این  امر  نشان می دهد مدیران و مسئولان توانستند به درستی مدیریت کنند اسناد و خدمات روستا به روستا و شهر به شهر منطبق بر واقعیت به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون وزیر دفاع در همدان: راه‌حل مشکلات اقتصادی با جهاد اقتصادی میسر می‌شودجلیلی در خرم‌آباد: پیشرفت کشور نقشه راه می‌خواهد؛ جهاد اقتصادی تنها با حرف زدن عملی نمی‌شود«مسجد» محور محله‌های اسلامی در کشور است؛ شرایط امروز کشور «جهاد اقتصادی» را می‌طلبد

وی گفت: جنگ امروز ما یک جنگ اقتصادی است باید برای رونق تولید و اجرای اقتصاد مقاومتی بسیجی وار حرکت کنیم  و بدانیم جهاد بزرگ اقتصادی در گرو تولید است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  ادامه داد: برای نتیجه بهتر  باید سرمایه گذاران ،مدیران،شهرهای موفق را به درستی به جامعه معرفی کنیم  تاالگویی  برای دیگر افراد و گروهای اجتماع باشد تا ظرفیت ملی را افزایش دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: سال گذشته اقتصاد کشور منفی و سرعتی نزولی داشت اما خوشبختانه اکنون به سیر صعودی رسید که جای خوشحالی دارد  همچنین تحول بنیادین در بسیاری از مناطق کشور رخ داد.

وی گفت:مازندران ظرفیت زیادی در بحث توسعه و رونق تولید دارد که باید از توان مدیران و مردم استفاده شود.

اتمام روند تعمیر واحدهای مسکونی تا پایان مرداد ماه

همچنین معاون بنیاد مسکن کشور در این نشست گفت: در مازندران  اقدامات خوبی جهت کمک به واحدهای مسکنی تخربی و تعمیری خسارت دیده از سیل شد که کمکهای بلاعوض نیز صورت گرفت.

عزیز الله مهدیان افزود: تا پایان مرداد ماه روند تعمیر واحدهای مسکونی به اتمام می رسد.

وی تصریح کرد:در کل کشور74هزار واحد شهری و روستایی به اتمام می رسد که از لحاظ تامین منابع نیز مشکلی وجود ندارد

 سیدرمضان شجاعی معاون فرهنگی و تبلیغی قرارگاه رسانه نیز در این جلسه گفت:سیل ویرانگر خساراتی را در مازندران و دیگر نقاط کشور داشت که نظام جمهوری اسلامی ایران سربلند بیرون آمد.

وی افزود:خوشبختانه بحث سیل به درستی مدیریت شد که باید رسانه ها از طرف مردم از مدیران مطالبه گر باشند.

تیم مقام مسئول افزود: مدیران استانی با توان مدیریتی و مردم مازندران با آمادگی خود در کنار بسیج توانستند بحران سیل را مدیریت کنند

همچنین  معاون عمرانی استاندار  مازندران در این نشست خاطرنشان کرد: 27 اسفند استان شاهد سیل بود که به دلیل اینکه رودخانه ها توان این حجم را برای هدایت به سمت دریا نداشتند موجب وقوع سیل و خسارات به نقاط مختلف استان شد.

مهدی رازجویان افزود: سیل موجب تخریب پل ،جاده،راه روستایی شد که  راه روستایی بازگشایی شد اما تردد به سختی صورت می گیرد.

وی گفت: هزارو 665میلیارد تومان خسارت سیل اسفند و فروردین ماه در استان به بخش های تاسیساتی،زیربنایی،مسکونی و کشاورزی بود همچنین680واحد در روستا  تخریب  و 7هزار واحد در رستاها و برخی شهرها تعمیری هستند.

رازجویان گفت:دستگاهای خدمات رسان مانند آب ،برق گاز مشترکین وصل شد لازروبی و پلک کردن منازل مسکونی با  همکاری بنیاد مسکن،بسیج سازندگی قرارگاه جهادی  برای واحدهای مسکونی که قابل سکونت مجدد بود انجام شد.

معاون عمرانی استاندار گفت: از 3هزارو 900 میلیارد تومان  در کشور 158و نیم میلیاردتومان سهم استان مازندران است که حجم خسارت  خرابی ها بیشتر بود.

وی افزود: با همکاری بنیاد و بانک مسکن بحث تسهیلات بلاعوض در ساعات اولیه پس از سیل آغاز شد که با پیگیری دولت ده میلیارد تومان  دیگر برای زیرساختها تخصیص یافت که امیدواریم برای طرح هادی و ترمیم بافت روستایی استفاده کنیم.

رازجویان با اشاره به روند ساخت واحدهای تخریبی گفت: 27اسفند سیل موجب تخریب واحدهای مسکونی شد که 12تیر نخستین واحد مسکونی  ساخته و تحویل شد که 26واحد مسکونی تحویل و تا پایان مرداد  ماه تمام واحدهای تعمیری تحویل می شود همچنین تا پایان اسفند تمام واحدهای احداثی تحویل مالکین می شود.

انتهای پیام/ ع

R41358/P1494/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید بیکی ظهر پنجشنبه در آئین قرعه کشی و واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود اظهار کرد: بیش از ۲۳ سال امکان استفاده از ظرفیت‌های مسکن حمایتی در شهر ملک‌آباد وجود نداشت که با توجه و پیگیری‌های انجام شده در دولت سیزدهم این امر با الحاق ۲۳ هکتار زمین به اراضی این شهر محقق شد.

بخشدار بخش احمدآباد شهرستان مشهد افزود: تا کنون این زمین‌های برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به ۶۰۰ متقاضی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه اولین مرحله از قرعه کشی و واگذاری زمین برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود سال ۱۴۰۰ انجام شد اظهار کرد: با توجه به ظرفیتی که از قبل در این شهر شناسایی شده بود اراضی مورد نیاز از همان ابتدای دولت در این شهر آماده بود.

بیکی افزود: بیش از ۲۵۰۰ قطعه زمین در شهر جدید بینالود برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی شده است.

کد خبر 6088673

دیگر خبرها

  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن