Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه تراکتور تبریز، عصر امروز (سه‌شنبه) در جشن خانوادگی ولایت و امامت از لوگو جدید تیم فوتبال تراکتور توسط پدر مالک باشگاه، صادقیان (مدیرعامل باشگاه) و مصطفی دنیزلی(سرمربی تیم تراکتور) رونمایی شد.

قرار است تیم تراکتور از این پس با این لوگو در مسابقات مختلف مقابل حریفانش قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به روز رسانی لوگو یکی از اقدامات مرسوم در فوتبال بین المللی بوده و تیم‌های مطرح به فاصله‌ی چند سال، لوگوی باشگاهشان را به روز رسانی می‌کنند.

همچنین آیین رونمایی از پیراهن اول و دوم تیم تراکتور در فصل نوزدهم توسط مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، رضا اسدی و محمدرضا آزادی و در حضور هواداران پرشور تیم در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد.

در این آیین بازیکنان تراکتور با لباس اول و دوم تیم که تولید برند آدیداس بود، روی سِن آمدند.

مدیریت تراکتور در اقدامی قابل توجه، با برند معتبر آدیداس قرارداد امضا کرده و تنها تیم ایرانی است که در فصل نوزدهم از این برند معتبر برای تامین لباس‌هایش استفاده خواهد کرد.

پرشورها، پنج بازیکنان تراکتور که برای معرفی پیراهن تیم روی سن آمده بودند را به سبک بوندسلیگایی تشویق کردند.

بیشتر بخوانید:

اولین تمرین رضا اسدی با تراکتوری‌ها

تایید ۲ بازیکن خارجی در کمیته فنی باشگاه تراکتور

دنیزلی: تاخیر ایجادشده در شروع لیگ برتر ما را با مشکل مواجه کرده است

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه تراکتور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند

ستاره برند اسمکدان هم به جمع خروجی‌های جدید WWE پیوست.

صبح امروز، کمرون گرایمز خبر اخراج خود از کمپانی WWE را به اطلاع عموم رساند.

طرفداری | قهرمان سابق کمربند آمریکای شمالی NXT که به تازگی با انتقال به برند اسمکدان به جمع ستارگان اصلی اضافه شده بود، با به اشتراک‌گذاری ویدیویی با چشمانی اشک آلود خبر اخراج‌اش از WWE را در اینستاگرام و توییتر اعلام کرد. چند ساعت قبل از این اتفاق نیز خبر اخراج وان واگنر، دیگر ستاره WWE در اینترنت منتشر شده بود تا به این ترتیب این دو ستاره نیز به جمع دیگر اخراجی‌های این چند روز WWE از جمله جیندر ماهال، ژیا لی و ایندوس شر اضافه شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • خانه مورد علاقه سرخپوشان (عکس)
  • تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست