Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه اعضای باشگاه استقلال تهران در روز‌های شنبه و یکشنبه به هیئت فوتبال تهران رفتند و برگه مشخصات فردی خود را ثبت کردند، قرار بود فردا (چهارشنبه) نیز سرخپوشان به هیئت فوتبال بروند، اما با اعلام عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال تهران زمان حضور بازیکنان تیم پرسپولیس برای ثبت برگه احراز هویت فردی شان در هیئت فوتبال تهران از فردا به شنبه هفته آتی موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان در فصل نقل و انتقالاتی ۷ بازیکن از جمله وحید امیری، کنعانی زادگان و فرشاد احمدزاده را به خدمت گرفتند و تلاش کردند دیگر بازیکنان، فوتبالیست‌های جوان دیگر باشند.

در پایان لازم به ذکر است، زمان برگزاری مسابقات لیگ نوزدهم ۳۱ مرداد است و پرسپولیسی‌ها باید باید در هفته اول رو در روی پارس جنوبی قرار بگیرند.

۹ روز تا رونمایی پرسپولیس با کالدرون

پنجشنبه ۳۱ تیر افتتاحیه لیگ برتر با پرسپولیس است و شاگردان کالدرون باید در خانه با پارس جنوبی جم و تیم فراز کمالوند مسابقه دهند که باید دید در گام نخست سرمربی ٖآرژانتینی چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

پرسپولیس تا کنون ۷ بازی تدارکاتی انجام داده و حداقل یک بازی دیگر هم برگزار می‌کند، اما همه نگاه‌ها به اولین مسابقه رسمی پرسپولیس با کادر فنی جدید است و در این بازی مشخص می‌شود پرسپولیس با کالدرون موفق خواهد شد یا خیر؟

همچنین او به احتمال زیاد در اولین بازی فصل و با توجه به محرمیت بیرانوند ترکیب تیمش را به صورت زیر انتخاب خواهد کرد.

بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی ترابی، فرشاد احمدزاده و علی علیپور.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیسی‌ها درصدد پرداخت پول کالدرون

دلیل غیبت جونیور براندائو چه بود؟ / مهاجم برزیلی به تهران می‌آید

ماجرای قرارداد ۷۰ میلیارد ریالی پرسپولیس با یک شرکت تبلیغاتی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد