Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@10:10:48 GMT

نمایشگاه عملیات والفجر ۸ در اردبیل برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۷۶۳۹

نمایشگاه عملیات والفجر ۸ در اردبیل برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار مستعد حصاری در بازدید ازروند اجرایی نمایشگاه رزمی،فرهنگی شورابیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه عملیات والفجر 8 در اردبیل برپا می‌شود که بدون شک نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ و ایثار به دنبال داشته است.

وی با اشاره به این که دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی لازمه اساسی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری است بیان کرد: باید با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه دارد و با یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس به وظایف خطیر خود عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بازسازی یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس هر ساله از اهم برنامه‌هایی است که در استان مبنای کار قرار گرفته و امسال نیز بازسازی و بازخوانی عملیات والفجر 8 انجام می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

مستعدحصاری تصریح کرد: حضور حداکثری دستگاه‌های اجرایی، مردم و مسئولان در راستای برگزاری باشکوه این نمایشگاه نقش اساسی دارد و در این زمینه امیدواریم با همدلی و وحدت در اینمینه موفق عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل برسانیم که این امر حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: یکی از موارد حائز اهمیت در استان اردبیل تبییت ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان و امروزی است که باید در این زمینه نیز از ظرفیتهای موجود به نحو احسن استفاده شود که این موضوع به نوبه خود برای ما اهمیت دارد و باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان

دریافت 7 MB کد خبر 6096179

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • هیچ گونه سرمایه‌گذاری دائمی‌تر از تربیت و تعلیم نیست
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران