Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه سه شنبه در دیدار رئیس و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با تلاش اعضاء و خادمین اهل بیت (ع) هم در قضیه سیل فروردین و هم درجمع آوری کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات سر آمد بوده است.                                          

وی افزود: خادمان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هم در قضیه سیل امداد رسانی کردند و خانه های مردم سیل زده را از گل و لای پاکسازی کردند و هم با راه اندازی موکب ها غذای مورد نیاز سیل زدگان را نیز حتی در ماه مبارک رمضان تهیه می کردند و این واقعا یک کار ارزشمند و بی نظیر بود و نشان داد که تجربه گران سنگ موکب های عتبات عالیات یک ظرفیت بسیار بزرگ برای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: موکب های اربعین ظرفیتی هستند که می توانند موثر و گره گشا باشند و مشکلات را حل کنند.                                                

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: با وجود محرومیت استان و نیز وجود افراد نیازمند زیاد در استان، مردم ولایت مدار و عاشق اهل بیت (ع) استان لرستان در اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی به بازسازی عتبات عالیات سر آمد بوده و هستند که من هم از آقای حقی پور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و هم از سایر اعضاء ستاد و خادمان عتبات عالیات تقدیر و تشکر می کنم.

وی یادآور شد: افتخار شما خادمان عتبات عالیات این است که خادم اهل بیت (ع) هستید.

کد خبر 4691974

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان خرم آباد عتبات عالیات لرستان روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش در نازی‌آباد تهران

عکاس: پانته‌آ نیکزاد

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم در مرحله دوم انتخابات استان تهران تضمین می‌شود
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش در نازی‌آباد تهران
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات