Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، عکسی از سرمربی سابق تیم ملی ایران در صفحه توییتر فیفا منتشر شده است. فدراسیون جهانی فوتبال توئیتی را از هیئت بین‌المللی فوتبال (IFAB) که تنها نهاد قانون گذار در فوتبال است بازنشر داده که در آن از تصویر کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران برای توضیح قانون جدید تصویب شده که هشداری برای مربیان و مسئولان تیم‌هاست، استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانون که قانون شماره «۱۲» نام دارد به داور مسابقه این اجازه را می‌دهد که در موارد زیر به مربیان و مسئولان تیم کارت قرمز نشان دهد:

رفتار توهین‌آمیز نسبت به بازیکنان حریف (بازیکنان داخل زمین یا ذخیره)، مسئولان تیم حریف، داوران و یا تماشاگران، ورود به زمین برای اعتراض و رویارویی با داور مسابقه یا دخالت در روند بازی یا تقابل با حریف، دریافت دومین اخطار، استفاده از حرکات بدن و واژه‌های توهین‌آمیز.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی ایران فیفا قانون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران زمین بازی تیم ملی ایران فوتبال فیفا کارلوس کی روش سرمربی سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های گل‌گهر و شمس آذر یکی از کم موقعیت‌ترین بازی‌های بیست و شش هفته اخیر لیگ برتر بود و دو تیم برخلاف تصوراتی که از این مسابقه وجود داشت موقعیتی روی دروازه خلق نکردند.

حساس‌ترین صحنه این مسابقه ضربه فوق‌العاده روبرتو تورس از روی ضربه آزاد بود که با بدشانسی این بازیکن اسپانیایی به گل تبدیل نشد و پس از برخورد به تیرک دروازه در برگشت با ضربه سر مهاجم گل‌گهر در آغوش جعفرپور قرار گرفت.

تورس در این صحنه با ضربه فنی و فوق‌العاده گلر جوان شمس‌آذر را هم سوپرایز کرد و او فرصت واکنش پیدا نکرد و فقط مسیر توپ را دنبال کرد اما این ضربه به تیرک برخورد کرد تا جدی‌ترین موقعیت مسابقه تبدیل به گل نشود.

این بازی کم‌هیجان به شکلی پیش می‌رفت که تماشاگران تلوزیونی و حاضران در ورزشگاه انتظار یک دیدار صفر بر صفر را می‌کشیدند اما تورس نزدیک بود تا با خلاقیت بالای خود شرایط را تغییر دهد و گل‌گهر را در این مسابقه پیروز کند که بخت با او یار نبود.

بزرگترین حسرت این مسابقه برای بازیکن اسپانیایی گل‌گهر و سرمربی یونانی آنها بود که یک قدم تا پیروزی فاصله داشتند تا پس از 5 مسابقه بالاخره طعم پیروزی را بچشند!

دیگر خبرها

  • هیچکس قدر پاس‌های رزاق‌پور را ندانست!(عکس)
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!