Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@01:53:47 GMT

زلزله در حوالی حوالی عشق آباد طبس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۸۱۹۹

زلزله در حوالی حوالی عشق آباد طبس

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز لرزه نگاری کشور بامداد چهارشنبه گزارش داد، زلزله ای به بزرگی ۴.۵  ریشتر حوالی شهر عشق آباد واقع در استان خراسان جنوبی را لرزاند.

این زلزله در ساعت ۴ و ۱ دقیقه در عمق ۲۱ کیلومتری زمین رخ داده است.

هنوز گزارشی در خصوص خسارت های احتمالی این زلزله  منتشر نشده است.

کد خبر 4691998.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: زلزله طبس زمین لرزه روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلام آباد موگویی رکوردار بارش‌های رگباری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته در اسلام آباد موگویی بیش از ۲۴ وهفت دهم میلی متر، همچنین ۲۰ و پنج دهم میلی متر بارش باران در فریدونشهر، ۱۵ و ۵ دهم میلی متر در سمیرم، ۱۵ و چهار دهم میلی متر در پادنا، ۱۳.۲ دهم میلی متر در خوانسار، ۹.۴ دهم میلی متر در بویین میاندشت، ۸ میلی متر در داران، ۳ و هفت دهم میلی متر در گلپایگان، ۵ و چهار دهم میلی متر در میمه و ۲ و چهار دهم میلی متر در چادگان و بادرود به ثبت رسیده است.
مینا معتمدی با بیان اینکه در ایستگاه فرودگاه شهید بهشتی اصفهان نیز یک دهم میلی متر باران باریده است، افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر آن است که این سامانه امروز از استان خارج و بر این اساس آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با ورزش باد شدید تا به نسبت شدید در پیش خواهیم داشت.
وی پیش بینی کرد: از روز دوشنبه این هفته سامانه جدیدی به شکل افزایش ابر و بارش‌های رگباری بهاری از نیمه غربی استان تا روز چهارشنبه در استان فعال خواهد شد.
معتمدی با بیان اینکه دمای هوا در شبانه روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است، گفت: در این مدت خورو بیابانک با ۳۲ درجه سانتی گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با ۲ درجه سانتی گراد خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • اسلام آباد موگویی رکوردار بارش‌های رگباری
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان