Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های فصل جدید لالیگا از روز جمعه آغاز خواهد شد. معمولا تیم‌ها پیش از آغاز فصل تمرینات پیش فصل جهت آمادی‌سازی انجام می‌دهند و در این دوره از بین ۲۰ تیم حاضر در لالیگا آمار رئال در تمرینات پیش فصل بدترین بوده است.

این تیم از ۷ دیداری که انجام داده تنها ۲ بازی را برده است، یکی فنرباغچه و دیگری سالزبورگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقابل دو تیم دیگر آرسنال و رم مساوی کرده است و مقابل بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید و تاتنهام هم شکست خورده است. یعنی این تیم به طور میانگین در هر دیدار ۱.۱۴ امتیاز گرفته است.

بارسا و اتلتیکومادرید همه بازیهایشان را برده‌اند، به غیر از یک بازی. بهترین آمار هم متعلق به گرانادا است که از ۷ بازی تدارکاتی هر ۷ بازی را برده است. بعد از این تیم بهترین آمار به ترتیب متعلق به اتلتیکومادرید، اسپانیول، ویارئال، سویا، لگانس و بارسلونا است. ۳ تیمی که بدترین نتایج را دارند هم رئال سوسیداد، رئال وایادولید و رئال مادرید هستند.

کد خبر 4691841

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال رئال مادرید زین الدین زیدان لالیگا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم ملی والیبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی والیبال کشتی تکواندو کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال الاتحاد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید

یکی از ستارگان درخشان این فصل تیم آنچلوتی، بدون هیچ شک و تردیدی، وینیسیوس جونیور بوده است.

طرفداری | تاثیر مستقیم روی 32 گل فصل رئال مادرید در 34 بازی. فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید همچنان ادامه دارد.

دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 بایرن مونیخ و رئال مادرید در مونیخ به پایان رسید تا بدین‌ترتیب تکلیف تیم صعودکننده به دیدار پایانی لیگ قهرمانان این فصل در استادیوم برنابئو در پایتخت اسپانیا مشخص شود. وینیسیوس جونیور ستاره این بازی بود و با بریس خود مقابل بایرن مونیخ، جایزه بهترین بازیکن زمین را هم بدست آورد. با دو گل او در مرحله نیمه‌نهایی چمپیونز لیگ، وینی آمار گل‌هایش در این فصل را به عدد 21 رساند. او همچنین در این فصل 11 پاس گل داده تا تاثیر مستقیم او روی گل‌های تیم آنچلوتی به 32 در 34 بازی برسد.

وینیسیوس جونیور در حالی موفق به ثبت چنین آماری می‌شود که او مقاطعی از فصل را هم به خاطر مصدومیت از دست داده است و او می‌توانست به مراتب آمار بهتر از این را هم در این فصل به نام خودش رقم بزند. ستاره برزیلی رئال مادرید با بریس مقابل بایرن مونیخ به سومین بازیکن کهکشانی‌ها تبدیل شد که پس از کریستیانو رونالدو (2014 و 2017) و سرخیو راموس (2014) موفق به ثبت دو گل در آلیانتس آرنا می‌شود. او همچنین با 31 تاثیر مستقیم روی گل‌های رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در سه فصل اخیر، بهترین بازیکن این مسابقات بوده است.

پس از وینیسیوس، کیلیان ام باپه با 28، روبرت لواندوفسکی با 25، ارلینگ هالند با 23 و بنزما با 22 تاثیر مستقیم روی گل‌های تیم‌های خود در چمپیونزلیگ در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند. وینیسیوس به خوبی نشان داده مرد بازی‌های بزرگ در این فصل از مسابقات رئال مادرید بوده است و او در لالیگا و لیگ قهرمانان مقابل بزرگان اروپا یا گلزنی کرده یا پاس گل داده است. هواداران رئال مادرید امیدوار به درخشش او در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن هستند. جایی که خود وینی دراین‌مورد می‌گوید:

وقت آن است رئال مادرید را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و آن جایگاه چیزی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا نیست.

عملکرد وینیسیوس جونیور در فصل 24-2023 وینیسیوس جونیور، تاثیرگذارترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا در سه فصل اخیر عملکرد درخشان وینیسیوس جونیور تحت هدایت کارلو آنچلوتی

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن