Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@07:09:37 GMT

چگونه مردان (شوهر خود) را تحریک کنیم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۸۶۷۹

چگونه مردان (شوهر خود) را تحریک کنیم

خبرگزاری آریا -
راههای تحریک مردان
شیوه های تحریک مردان از مهم ترین عوامل داشتن روابط جنسی لذتبخش است. مهم ترین عامل در استمرار روابط بعد از ازدواج، روابط جنسی سالم و لذتبخش است. عدم اگاهی از اهمیت شیوه های تحریک مردان و نقش مهم آن در امیزش جنسی، موضوعی است که بعضی از زنان در زندگی به آن توجهی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از هدف های زندگی زناشویی که در کنار عوامل دیگر به تداوم روابط زناشویی کمک کند اگاهی به شیوه های تحریک و استفاده از آن در امیزش است.
شیوه های تحریک مردان
رفتار خاص داشته باشید تا شوهرتان تحریک شود
ناز و عشوه های زنانه و رفتار خاص بسیار تحریک کننده است. منظورم مانور دادن روی اندامی هستش که شوهر بیش تر از اون خوشش می اید و سبب تحریک شوهر میشود. اگه شوهر شما از بالاتنه تان خوشش می اید می توانید با پوشیدن لباس‌های خاصی که شوهرتان دوست دارد ان چیزی باشید که شوهرتان می خواهد.
هر مردی خلقیات خاص خود را دارد، هیچ شخصی بهتر از خود شوهرتان نمی تواند شما را در مورد پوشش راهنمایی کند. شما با مشورت با او و تست لباس‌های مختلف خاص می توانید بفهمید که علائق شوهرتان چه مواردی هستند. لازم به گفتن است که این مدل رفتار و پوشش نباید دائمی باشد. زیرا خیلی زود برایش عادی میشوید.
فوقش 2 الی 3 بار در هفته سعی کنید ان لباس‌های خاص رو بپوشید نه 24 ساعت شبانه روز و در کل هفته!
پوشیدن لباس‌های زیر جدید و هیجان انگیز و تحریک کننده
برای تحریک جنسی مردان میتوانید لباس‌های زیری انتخاب کنید که زیبا باشد و اندام های خصوصیتان را بیش تر ظاهر سازد تا باعث برانگیختن مرد شود. هیچگاه مردان از دیدن بدن عریان زنان آن قدر تحریک نمی شوند که با دیدن لباس زیر زیبا با رنگی جذاب که اندام های آنان را نمایان تر می سازد تحریک می گردند.
تحریک مردان در روابط زناشویی
تحریک دهان به دهان:
یکی از شیوه های تحریک جنسی که شروع فرآیند امیزش جنسی میباشد تحریک دهان به دهان یا بوسیدن است. بوسه باعث رابطه نزدیک زوجین به یکدیگر و تماس چشمی مستقیم و اشتراک نفس ها میشود و برای عشق بازی قابل اهمیت و ضروری است.
وقت گذراندن با یکدیگر
اما احتمالا این مسئله در ابتدای رابطه خیلی صدق نکند ولی مردان زیادی اعتراف نموده اند که وقت گذراندن با همسرشان، خوردن ناهار یا شام با یکدیگر، تماشای یک فیلم یا حتی مطالعه کردن در کنار هم می تواند آنها را برای داشتن رابطه جنسی تحریک کند.
بازی جنسی
بازی با اندام جنسی خودتان میتواند یک مرد را عمیقاً تحریک کند. اما برای اینکار باید تجربه کافی داشته باشید.
رنگ قرمز
در یک ازمایش دانشگاهی دیگر مشخص شده که مرد ها علاقه بسیار زیادی به رنگ قرمز دارند و آن را جذاب می‌دانند. حتی طی این ازمایش مشخص شد که آقایان یک فرد واحد را زمانیکه لباس قرمز پوشیده جذاب تر از زمانیکه رنگ های دیگر بر تن دارد می‌دانند.
نقش تنوع در روابط جنسی و تحریک همسر
یکی از دلایلی که سبب می شود مردان حس تنوع طلبی بیشتری نسبت به زنان داشته باشند، این است که عموما برای مردان بیش تر از زنان، تغییر رفتار جنسی محسوس و خوشایند است. پس اگر می خواهید همسر خود را تحریک کنید، تنوع در روابط جنسی اهمیت زیادی دارد. هر زنی رفتارهای جنسی خاص خود را دارد. برای مردان یکی از بهترین مواقع در روابط جنسی لحظه ارضاء شدن، حرکات و حالات صورت همسرش و همینطور تن صدای اوست که این حالات در زنان متفاوت است.
سعی کنید هرازگاهی محل روابط جنسی خود را از اتاق خواب بجای دیگر تغییر دهید. اگر بتوانید رفتار های جنسی خود را تغییر دهید، برای همسرتان درست به مثل این خواهد بود که شریک جنسی جدیدی یافته باشد. تنوع دادن به رفتارهای جنسی تا حد زیادی میتواند شما را در نظر مردتان جذاب کند. پس پوزیشن های متفاوت برقراری روابط را بیاموزید. داشتن یک مدل رفتار جنسی تکراری برابر است با یکنواخت شدن روابط جنسی شما، که میتواند مشکلات زیادی را برای زندگی مشترک بوجود آورد.
روشهایی برای تحریک مردان
تأثیر حرف های عاشقانه و عشق بازی در تحریک همسر
تأثیر احساسات و وضعیت روانی در اشخاص بسیار مهم تر از عوامل فیزیکی برای تحریک همسر است. هرگز نباید نقش حرف های عاشقانه پیش از آغاز روابط جنسی را در کیفیت روابط جنسی نادیده بگیرید. پس پیش از آغاز روابط سعی کنید، با حرف های عاشقانه ای که می زنید به همسرتان ارامش دهید. لمس و نوازش های با صبر و حوصله و معاشقه با همسرتان پیش از آغاز روابط میتواند تأثیر بسیار زیادی در کیفیت روابط جنسی و تحریک همسرتان داشته باشد. سعی کنید حرف های عاشقانه را چاشنی روابط جنسی خود کنید.
اندام جنسی و حرف زدن
ارضای مرد با تحریک اندام جنسی وی آغاز میشود ، تحریک کردن مرد آغاز روابط جنسی لذتبخش است. شما خانمی هستید که دوست دارید جذاب باشید و تمامی مرد ها هم به دنبال همین مقوله هستند. پس بهتر است در خصوص چیزهایی که مردتان را تحریک میکند صحبت کنید . با این کار میتوانید بفهمید چه مواردی سبب میشود امیزش جنسی خوبی داشته باشید.
زنان دوست دارند که بفهمند چه طور از نظر جنسی مردان را سر حال کنند. بیش از 50 درصد زنان نمی توانند تمایل جنسی مردان را حدس بزنند نخستین گام این است که شما باید بدانید چه چیزهایی همسرتان را تحریک میکند . برای این هدف بهتر است از همسرتان سوال کنید اندام هایی که وی دوست دارد شما ببوسید را به شما بگوید. مدل لباس و پوششی که سبب میشود شما جذاب تر شوید را از وی سؤال کنید. مردان زمانی برای امیزش جنسی سرحال میشوند که زنشان را در وضعیتی که تحریک میشوند مشاهده کنند. شما میتوانید این شرایط را از شوهرتان سؤال کنید. ولی فراموش نکنید ظرفیت تخیل جنسی و ظرفیت لذت مردها به میزان سلول های مغز آن ها بزرگ است.
گردآوری: بخش زناشویی بیتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همه‌چیز از زمانی شروع شد که در اکتبر سال ۲۰۱۷ دو نشریه نیویورک‌تایمز و نیویورکر گزارش دادند که ده‌ها زن مورد سوءاستفاده جنسی یکی از غول‌های هالیوود یعنی هاروی واینستین قرار گرفته‌اند. از آنجا بود که دومینوی رسوایی مردانی که از قدرت و شهرت و ثروت‌شان برای تعرض یا تجاوز به زنان و بعد خفه کردن صدای اعتراض آنها استفاده کرده بودند راه افتاد. زنانی که سال‌ها به سکوت واداشته شده بودند یا هرچه فریاد زده بودند، صدای‌شان به گوش کسی نرسیده بود، از شجاعت همدیگر نیرو می‌گرفتند و پا پیش می‌گذاشتند و زخم‌هایی را که بر جسم و روح‌شان وارد آمده بود آشکار می‌کردند. بازیگران زن مشهوری، به رغم به خطر افتادن حرفه‌شان، به افشاگری علیه واینستین دست زدند. دیوار بلند ترس برای قربانیان فروخته ریخته بود و حالا ترس در چشمان متعرضان و متجاوزان دیده می‌شد. جنبش #من_هم (metoo#)، که پیش‌تر در سال ۲۰۰۶ در فضای مجازی برای اعتراض به فرهنگ تجاوز، تعرض و سوء‌استفاده جنسی راه افتاده بود، بعد از رسوایی واینستین، نیرویی تازه گرفت و زنان بسیاری را از اقصی نقاط دنیا زیر چتر خود متحد کرد. از امریکا تا اروپا، فاصله اقیانوس اطلس به چشم‌برهم‌زدنی طی شد و کابوس رسوایی به قاره سبز رسید. در چند سال گذشته، برخی از کسانی که در صنعت سینما به تعرض یا تجاوز متهم شده بودند در دادگاه متهم یا تبرئه شدند. برخی دیگر پیش از دادگاه با شاکی/ شاکیان پرونده مصالحه کردند. برخی حرفه‌شان به آخر رسید و برخی دیگر هرگز زیر بار اتهامات نرفتند و خودشان را از این‌گونه انگ‌ها مبرا دانستند. هنوز خبرهایی از رسوایی‌های اخلاقی به صدر خبرها می‌آید، مثل دیروز که خبر بازداشت ژرار دوپاردیو، بازیگر مشهور فرانسوی، نشان داد که این جنبش تا زمانی که فضای صنعت سینما به جای امنی تبدیل نشود، قصد بازایستادن ندارد.

جنگ‌های فرانسوی
دوپاردیو ۷۵ ساله که یکی از بازیگران مشهور فرانسه است، در ایستگاه پلیسی در منطقه چهاردهم پاریس به اتهام تجاوز به دو زن، یکی در سال ۲۰۲۱ و دیگری در سال ۲۰۱۴، مورد بازجویی قرار گرفت. این‌طور که ایسنا گزارش داده، دوپاردیو در سال ۲۰۲۰ به تجاوز جنسی به شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ متهم شد و در ادامه چندین زن دیگر علیه او افشاگری کردند و در نهایت به شهرت دوپاردیو ضربه خورد. در دسامبر گذشته نیز هلن داراس، هنرپیشه فرانسوی، نیز شکایتی را به پلیس ارائه کرد و مدعی شد که دوپاردیو در سال ۲۰۰۷ هنگام فیلمبرداری فیلم «دیسکو» به او تجاوز کرده است. فعالان فمینیست به شدت خواهان پیگیری این اتهامات بدون دخالت شهرت و قدرت دوپاردیو در روند افشای حقیقت هستند. از سوی دیگر، گروهی از هنرمندان از جمله کارلا برونی و شارلوت رمپلینگ از دوپاردیو در برابر این اتهامات دفاع کردند. در میان مدافعان دوپاردیو نام امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه، هم که چندی پیش دوپاردیو را بازیگر بزرگی خوانده بود که مایه افتخار فرانسه است، دیده می‌شود.

دو پرونده قدیمی
هر وقت حرف تجاوز و تعرض و سوءاستفاده جنسی به میان می‌آید، نام‌های رومن پولانسکی، کارگردان لهستانی و وودی آلن، کارگردان و بازیگر امریکایی، مطرح می‌شود. پولانسکی سال‌ها پیش با دختری نوجوان و زیر سن قانونی در خانه جک نیکلسون، بازیگر افسانه‌ای، رابطه برقرار کرد و بعد از آن برای فرار از مجازات عملش از امریکا گریخت و سال‌هاست که از این کشور دور است و حتی در اروپا هم از پا گذاشتن به کشورهایی که احتمال می‌دهد او را به مقامات امریکایی تحویل دهند خودداری می‌کند. تجاوز به یک نوجوان چیزی نیست که رسانه‌ها به راحتی فراموش کنند و پولانسکی این را به خوبی می‌داند.

داستان وودی آلن هم بسیار طولانی است. میا فارو، بازیگر «بچه رزمری» و شریک زندگی آلن، در دهه ۱۹۹۰ او را به ارتباط با فرزندخوانده‌شان متهم کرد. به درستی مشخص نیست که این اتهام چقدر صحت داشت یا چقدر ناروا بود، اما چیزی که مشخص است این است که آلن با دخترخوانده‌اش ازدواج کرد و در تمام این سال‌ها که همیشه حرف اتهامات او به رسانه‌ها کشیده، با تمام قدرتش زیر بار پذیرش آنها نرفته است. در این سال‌ها بعضی بازیگران زن فیلم‌های قبلی آلن مثل کیت وینسلت اعلام کردند که دیگر حاضر به همکاری با او نیستند. بعضی دیگر مثل ال فانینگ که در «یک روز بارانی در نیویورک» با آلن همکاری کرده، گفته این اتفاقات قبل از به دنیا آمدن او رخ داده و او نمی‌تواند به درستی در این باره قضاوت کند.

نام‌های بزرگ، ترس‌های بزرگ
نام‌هایی مثل کوین اسپیسی، داستین هافمن، سیلوستر استالون، استیون سیگال، ازرا میلر، تِنوچ هوئِرتا، جاناتان میجرز، کیسی افلک، جیمز فرانکو، بیل کازبی و لوئیز سی. کی. از جمله مشهورترین افرادی هستند که نام‌شان در سیاهه رسوایی‌های جنسی سال‌های اخیر ثبت شده. #من_هم (metoo#) شاید جلوی متجاوزان را نگیرد، اما کسی که می‌خواهد از حدش عدول کند می‌داند دیگر مثل گذشته در امنیت به سر نمی‌برد و باید بهای کاری را که می‌کند با از دست دادن کار و حرفه و خویشاوندان و اطرافیانش بدهد. زندگی یک متجاوز حالا دیگر بسیار شبیه فیلمی ترسناک است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901988

دیگر خبرها

  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • سعیدی: هواداران سپاهان سنگ‌پراکنی نکردند / لشگری: باشگاه سپاهان بدعت‌گذار توهین جنسی و غیر انسانی به هواداران خانم بود / فیلم
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • علائم سندروم روده تحریک پذیر (فیلم)
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • این علائم هشداردهنده ابتلا به سندروم روده تحریک پذیر است
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • ماجرای هولناک مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس