Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:11:19 GMT

مخالفت نماینده عرب کنست با اشغالگری صهیونیستها

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۸۸۹۵

مخالفت نماینده عرب کنست با اشغالگری صهیونیستها

عضو عرب کنست صهیونیستها در جلسه علنی پارلمان صهیونیستی گفت که حاکمیت و تسلط اسرائیل بر بیت المقدس و مسجدالاقصی را نمی پذیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، عضو عرب کنست صهیونیستها در جلسه علنی پارلمان صهیونیستی گفت که حاکمیت و تسلط اسرائیل بر بیت المقدس و مسجدالاقصی را نمی پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد طیبی نماینده اعراب ساکن شهرهای اشغالی اسرائیل در پارلمان این رژیم است.

 

وی در گفتگو با یک شبکه صهیونیستی گفت: نمی تواند حضور هر گونه یهودی در یکی از مقدس ترین مساجد مسلمانان جهان را تحمل کند چون این مسجد تنها متعلق به مسلمانان است و شهر بیت المقدس شهری است که از مسلمانان به زور گرفته شده است.

 

اظهارات نماینده عرب پارلمان صهیونیستها بازتاب گسترده ای در مجامع یهودی داشته است.

 

در جریان برگزاری مراسم عید قربان در مسجد الاقصی بیش از 1700 شهرک نشین افراطی به مسلمانان حمله و بسیاری از آنها را زخمی کردند.

 

شدت حملات آنقدر زیاد بود که سازمان دهندگان مراسم جشن عید قربان مجبور شدند نماز را با تاخیر برگزار کنند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه عید سعید قربان شبستان یزد اصفهان بیرجند دهه ولایت و امامت خطبه های نماز عید قربان خراسان جنوبي جنایات رژیم صهیونیستی صهیونیستها رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد
  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!