Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی دشتکی، با تأکید بر ضرورت پیگیری دستگاه‌های اجرایی در خصوص اعتبارات سیل، گفت: از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برآورد خسارت ۶۴۰ میلیارد تومان به استان اختصاص‌یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد اعتبارات سیل در بخش‌های مختلف استان ابلاغ‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه اولویت اول در بحث توزیع اعتبارات جبران خسارات واردشده در جریان وقوع سیل فروردین‌ماه سال جاری به بخش‌های مختلف زیرساخت‌هاست، افزود: مسئولین دستگاه‌ها باید به جد پیگیر جذب اعتبارات نیاز با ارائه طرح و مستندات باشند.

 

سلیمانی دشتکی با اعلام مخالفت با ریز کردن اعتبارات در قالب پروژه‌های مختلف در سطح شهرستان‌ها، تصریح کرد: در خصوص اعتبارات بخش سیل در استان ایلام، اول اینکه مدیران استان به‌طورجدی پیگیر جذب اعتبارات سیل باشند و دوم نیز اعتبارات تخصیص‌یافته باید در مناطقی که خسارت‌دیده‌اند هزینه شود.

 

وی در ادامه با عنوان این مطلب که از میزان اعتبار اختصاص‌یافته به مناطق سیل‌زده قانع نیست، گفت: دستگاه‌های اجرایی نیز قانع به این پول نباشند، اگر منطقه‌ای خسارت بیشتری دیده است مستند و مستدل مدارک را ارائه دهند و در جذب اعتبار بیشتر بکوشند.

 

استاندار ایلام، با اشاره به اینکه سهم امور زیربنایی در اعتبارات سیل بیش از ۲۱۹ میلیارد تومان است، تصریح کرد: سهم بخش مسکن ۲۱۰ میلیارد تومان و کشاورزی نیز ۱۹۳ میلیارد تومان بوده که در بخش اعتبارات مسکن نیز تاکنون بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان جذب‌شده است.

 

سلیمانی دشتکی، یادآور شد: در توزیع اعتبارات سعی شود با حضور مجموع دستگاه‌های ذی‌ربط صورت پذیرد به‌طور مثال توزیع اعتبارات سیل در کمیته خانواده وزارت راه با حضور تمام مجموعه ازجمله پلیس‌راه و راهور انجام شود و دستگاه‌های اجرایی ازجمله هلال‌احمر به‌طورجدی پکیج ارائه‌شده برای مناطق سیل‌زده را پیگیری و جذب نمایند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه بیرجند شبستان یزد دهه ولایت و امامت خراسان جنوبي عید غدیر عید سعید قربان دهه ولایت مناطق سیل زده مدیریت بحران ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته نیازسنجی لازم در بین مددجویان این استان انجام و اقدام به تامین و توزیع کالاهای ضروری میان آنها شد که عمده ترین آنها شامل کولر گازی، یخچال، مخزن آب و فرش بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تقدیر از مساعدت های نوع دوستانه نیکوکاران درزمینه کمک به تامین لوازم ضروری مددجویان بیان داشت: ۵۰ درصد از اعتبارات هزینه شده در این زمینه از اعتبارات دولتی و ۵۰ درصد دیگر نیز از محل کمک های مردمی و مساعدتهای انسان دوستانه هم استانی های عزیز بوده است.

روشن در ادامه افزود: باعنایت به قرار گرفتن در آستانه فصل گرما در سال جاری تامین هزار و ۲۰۰ دستگاه کولرگازی در دستور کار این استان قرار گرفته که با همیاری و همکاری سپاه پاسداران استان تا پایان اردیبهشت ماه جاری تحویل مددجویان معزز خواهد شد.

کد خبر 6093885

دیگر خبرها

  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین