Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@09:19:11 GMT

نشانه‌هایی از صدور انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۹۲۵۸

نشانه‌هایی از صدور انقلاب

در سال ۵۸ و در اوج ناآرامی های داخلی، بی نظمی ها، نبود سازماندهی درست نیروهای نظامی، تهدید خارجی و ده‌ها مسئله و بحران دیگر،‌ شاید خوش بین ترین تحلیلگران هم تصور نمی‌کردند که انقلاب اسلامی مردم ایران، در بهترین شرایط بتواند بقای خود را تضمین کند، اما همان زمان، بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، با عبور از موضوع تثبیت انقلاب، از صدور انقلاب اسلامی سخن می‌گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرد الهی، نه تنها از ضرورت و امکان صدور انقلاب به کشورهای دیگر سخن می‌گفت، بلکه تأکید می‌کرد که انقلاب ما تا همین جای کار هم صادر شده است.

یکی از بزرگ‌ترین و تاریخ ساز ترین تحولات قرن بیستم، بی‌شک انقلاب اسلامی مردم ایران است که به قول مقام معظم رهبری، بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست. تا امروز، یعنی تا چهل سالگی انقلاب اسلامی، کمتر سیاستمدار و دولتمردی در دنیا پیدا می شود که نام خمینی کبیر را نشنیده باشد، اما باور دارم روند تحولات به سمتی پیش می رود که در سده بیست و یکم، عموم ملت ها و به ویژه ملت های مسلمان، عمیقا با تفکر و منش و اسلام ناب مد نظر آن عزیز سفر کرده آشنا شوند، شیوه مبارزه او را تنها نسخه نجات بخش خود بدانند و چه بسا، بسیاری از ملت های مسلمان، به واسطه تمسک به ریسمان الهی که او معرفی کرده، از سلطه استکبار جهانی و دست نشاندگانش نجات یابند.

اتفاقات عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، بحرین و یمن، نمونه هایی از صدور انقلاب اسلامی است. در نیجریه و سودان و مصر و حتی در عربستان سعودی، روز به روز بر ارادتمندان مکتب خمینی کبیر افزوده می‌شود. این فهرست، روز به روز بلندتر می شود، حامیان و متحدان منطقه ای ایران اسلامی به عنوان محور مقاومت در برابر استکبار، روز به روز هم از لحاظ کمی بیشتر و گسترده تر و هم از نظر کیفی، عمیق تر و قوی تر می شوند.

این در حالی‌است که مثلا شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه، تنها دو بار در جوانی با امام خمینی دیدار کرده و با دریافت نوری از پیر جماران، تا همین امروز، خود را مرید ایشان قلمداد می کند و برای او در نیجریه، صدها هزار و بلکه میلیون ها هوادار تربیت کرده است. شهید حسین بدرالدین هم که در دیدار روز گذشته هیئت انصارالله یمن، مورد تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته اند،جریان مشابهی دارد. او در ایام  حیات امام خمینی،‌ برای آشنایی با مکتب او، به قم سفر کرد و به یکی از مریدان امام تبدیل شد. همان که جانشینانش، در ملاقات دیروز، ولایت حضرت ایت‌الله خامنه‌ای را امتداد خط پیامبر اسلام (ص) و ولایت امیرالمؤمنین (ع) دانستند و مواضع حیدری و علوی معظم له را امتداد مکتب امام خمینی برشمردند. این قرن، بدون شک، قرن خمینی کبیر است.

منبع: رسالت

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی

دریافت 76 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد زارع مسئول مجموعه فرهنگی شهدای گمنام بندرعباس به تبیین راز موفقیت امام خمینی رحمه الله علیه در تربیت نسلی الگو پیش‌رو و اوج حکومت امام زمان ارواحنا له الفدا پرداخت.

کد خبر 6098888

دیگر خبرها

  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد