Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: اینکه عده‌ای از دولتمردان از تعطیلی یک روزنامه منتقد ابراز خوشحالی کنند، نشان‌دهنده ضعف تشکیلات آنان و بی‌ظرفیتی افراد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با فارس، درباره وظیفه دولت در حمایت از رسانه‌ها اعم از همراه و منتقد، گفت: ما معتقد هستیم که هرگونه انتقاد منطقی، دقیق و مستند موجب کمال هر شخص و دستگاه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  وی افزود: اگر انتقادی در جامعه وجود نداشته باشد، آن جامعه به سمت رکود سوق پیدا خواهد کرد و پویایی خود را از دست داده و قدرت برخورد با موضوعات را هم از دست خواهد داد.    عضو کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: اصل انتقاد با پشتوانه منطق،‌ عقل و مستند موجب شکوفایی و رشد جامعه و هر دستگاهی که از آن انتقاد می‌شود، خواهد شد.    سالک اظهار داشت: ظرفیت پذیرش انتقاد هم برای افراد و مسئولان و دستگاه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که این افراد باید از ظرفیت بالایی در برابر انتقادات انجام شده از خود نشان دهند.    وی افزود: انتقادات رسانه‌ها و مطبوعات یا وارد است که باید فرد یا مسئولان و دستگاه آن اشکالات را برطرف کنند و یا آنکه آن انتقاد وارد نیست و باید پاسخ منطقی به این انتقاد رسانه‌ها داشته باشند.    عضو کمیسیون فرهنگی گفت: اینکه عده‌ای از دولتمردان از میدان خارج شدن یک رسانه و روزنامه ابراز خوشحالی کنند، نشان‌دهنده ضعف تشکیلات است و برآمده از بی‌ظرفیتی افراد است.   وی گفت: به نظر می‌رسد که برخی از دولتمردان و حتی بخش‌هایی از دولت حاضر نیستند عیوب خود را برطرف کنند و می‌خواهند به ادامه روند سابق سیاستگذاری و عمل و اجرای اقدامات گذشته خود ادامه دهند.    سالک ادامه داد: آثار وضعی وجود انتقاد در جامعه از سوی رسانه‌ها و مطبوعات، بالا رفتن افزایش بصیرت مردم و سطوح آگاهی آنان است، ضمن اینکه بینش اهالی جامعه را هم بالاتر می‌برد و منجر به بهبود فعالیت‌های دستگاه‌ها خواهد شد.    عضو کمیسیون فرهنگی گفت: نفس انتقاد منطقی و پذیرش انتقاد و پاسخ صحیح موجب ارتقای سطح بینش، دانش و بصیرت جامعه خواهد شد و نباید این موضوع را از مردم محروم کنیم.      انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟

مهدی فضائلی به این سوال که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به این که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

فضائلی در این باره در شبکه ایکس نوشت:

میدانید چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ بخاطر آزادی؟! حقوق خبرنگاران؟! نه

‏چون مطمئن هستند هیچ مداخله‌گر خارجی که بتواند با این تصاویر افکار عمومی  آمریکا را مدیریت و بحران را از کنترل خارج کند وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران