Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:51:47 GMT

جلسه بارسلونا و پاریسن ژرمن بی‌نتیجه ماند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۹۶۹۶

جلسه مدیران بارسلونا و پاری سن ژرمن بدون هیچ پیشرفت قابل توجهی در مورد انتقال نیمار به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشریه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شد دقایقی قبل جلسه مدیران بارسلونا و پاری سن ژرمن تمام شده و توافقی برای انتقال نیمار به نوکمپ حاصل نشده است. به نظر می رسد با این جلسه ناتمام، حالا رئال مادرید نیز هنوز از بخت مناسبی برای خرید ستاره برزیلی برخوردار باشد و شاید در روزهای آینده آنها موقعیت بهتری نسبت به بارسلونا برای خرید پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جلسه ای که بین هیئت باشگاه بارسلونا و لئوناردو، مدیر ورزشی PSG برای انتقال نیمار در پاریس برگزار شد و ساعتی قبل به پایان رسید. خاویر بورداس، مدیر و اریک آبیدال، مدیر فنی و آندره کوری، نماینده بارسلونا در آمریکای جنوبی از سوی باشگاه اسپانیایی در این جلسه حاضر بودند و با توجه به عدم کسب نتیجه مطلوب، امروز بعد از ظهر به اسپانیا باز خواهند گشت.   بارسلونا حس می کند لئوناردو علاقمند به انتقال نیمار به رئال مادرید بوده و منتظر است خود نیمار اعلام کند تنها خواهان بازگشت به بارسلوناست که البته ستاره برزیلی تا به حال چنین کاری انجام نداده است.   البته بازار تابستانی تا 2 سپتامبر ادامه دارد و احتمالا به زودی جلسه ای بین روسای دو باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو و ناصر الخلیفی در روز جمعه و حین جلسه برای تغییر شرایط لیگ قهرمانان اروپا از سال 2024 در لیورپول، برگزار می شود و ممکن است آنجا طرفین برای فروش نیمار به بارسا به توافق دست یابند.   منبع: ورزش سه

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی

43 گل و 10 پاس گل در یک فصل مسابقات باشگاهی! ام باپه در حال سپری کردن یک فصل فوق‌العاده دیگر است.

طرفداری | ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در اوج آمادگی قرار دارد و این بهترین خبر برای پاریسی‌هاست که در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند می‌روند.

کیلیان ام باپه در بازی مقابل لوریان در هفته بیست و نهم لیگ فرانسه موفق به زدن دو گل شد تا بدین‌ترتیب شمار گل‌های او با پیراهن پی‌اس‌جی در این فصل به عدد 43 برسد. با زدن این 43 گل در فصل جاری، کیلیان ام باپه بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای خودش را به ثبت رسانده است. ام باپه در فصل گذشته و با 41 گل موفق شده بود تا فصلی درخشان را با پاری سن ژرمن و دوران حرفه‌ایش رقم بزند و حالا هر فصل که می‌گذرد آمار ستاره فرانسوی بهتر و بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد

کیلیان ام باپه به احتمال فراوان در پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک و راهی رئال مادرید می‌شود. چنین آمار فوق‌العاده‌ای از نظر گلزنی می‌تواند جدا از پاریسی‌ها که منتظر درخشش او در ادامه لیگ قهرمانان اروپا هستند خبر بسیار خوبی هم برای هواداران رئال مادرید باشد که چنین ستاره‌ای را از فصل آینده با پیراهن تیم محبوب خود ببینند.

عملکرد کیلیان ام باپه در دوران حرفه‌ایش

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر