Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@15:10:23 GMT

ورود ربات‌ها به ‌سازمان آتش‌نشانی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۹۷۴۹

ورود ربات‌ها به ‌سازمان آتش‌نشانی

تین‌نیوز | 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ورود ربات‌های آتش‌نشان به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی داوری در باره ورود تجهیزات جدید و مدرن به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: به دنبال ورود ربات‌ها به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران هستیم و می‌توان گفت که تا پایان سال به ربات‌ها مجهز می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که در دنیا ربات‌ها همچنان به مرحله اطفای دقیق ساختمان‌ها نرسیده‌اند، گفت: ربات‌ها در بخش ارزیابی در دیگر نقاط دنیا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، چرا که می‌توانند در بخش ارزیابی و شناسایی موثر واقع شوند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران زمان ورود ربات‌ها به این سازمان را تا پایان سال جاری اعلام کرد و افزود: تا پایان سال جاری شاهد ورود ربات‌ها به این سازمان خواهیم بود.

داوری درباره تعداد این ربات‌ها نیز گفت: درباره ربات‌ها نیز در تلاشیم تا حداقل یک دستگاه را تا پایان سال به سازمان آتش‌نشانی اضافه کنیم. در صورت موفقیت‌آمیز بودن ماموریت‌ها و اگر متوجه شویم که این فناوری، کارایی مناسبی دارد، در سال‌های آینده حتما تعداد دیگری اضافه خواهیم کرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی مهدی داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد موسوی سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران که در این سازمان مستقر است، اظهارداشت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزامات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

کد خبر 6091867

دیگر خبرها

  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد