Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@07:34:55 GMT

مسئولیت جدید وریا غفوری در استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۹۹۹۴

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران اعتراضات آبی پوشان را به گوش مسئولان باشگاه می‌رساند.
به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران در حالی بابت مطالبات خود در تمرین از امیر حسین فتحی (مدیرعامل باشگاه استقلال) چک دریافت کردند که البته نمی‌دانند دریافتی آن‌ها برای طلب‌های فصل گذشته خواهد بود یا پیش قرارداد امسال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این وجود بازیکنان از وریا غفوری خواسته اند تا به نمایندگی از سوی آن‌ها با مدیران باشگاه صحبت‌هایی را درباره این دریافتی داشته باشد تا مشخص شود دریافتی ۲۵ درصد آن هم به صورت چک‌های یک ماهه برای چه خواهد بود.
به همین منظور شنیده شد برخی از بازیکنان استقلال امروز در محل ساختمان باشگاه حاضر شدند تا پیگیر امور مربوط به قرارداد‌های خود شوند.
بازیکنان آبی پوش با ۲۵ درصد دریافتی، این روز‌ها زیر نظر استراماچونی تمرین می‌کنند تا در اولین دیدار رقابت‌های لیگ برتر برابر ماشین سازی تبریز به میدان بروند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال فوتبال صدای ایران ایران صدا ایران صدا ایرانصدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!