Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکس ایووبی از آرزوها و خواسته‌های خود در آرسنال می‌گوید.

طرفداری- هافبک پیشین آرسنال که در روز پایانی نقل و انتقالات راهی اورتون شد از دلایل جدایی خود از توپچی‌های لندن پرده برداشته است.

 به گزارش میرر، الکس ایووبی 23 ساله با قراردادی 5 ساله و انتقالی 28 میلیون پوندی که می‌تواند به 34 میلیون پوند هم برسد، از آرسنال به اورتون پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که از محصولات آکادمی آرسنال به‌شمار می‌آید، در 149 بازی خود برای تیم بزرگ‌سالان آرسنال، 15 بار گل‌زنی کرده است و فصل گذشته نیز از بازیکنان اصلی ترکیب اونای امری در لیگ برتر بود. اما خودش می‌گوید به اورتون و مارکو سیلوا پاسخ مثبت داده است تا بتواند برای خودش هویتی تازه بسازد. 

من با سرمربی و مارسل (مدیر فنی باشگاه اورتون) صحبت کردم و آن‌ها کاملاً من را روشن کردند. پیشنهادی که به من دادند بسیار جذاب بود و اصلاً نمی‌شد آن را رد کرد. سرمربی به من گفت که در این باشگاه‌ یک جایگاه برای تو وجود دارد که می‌توانی به واسطه آن، خودت را بالا بکشی. دقیقاً چیزی که شما به عنوان یک بازیکن علاقه‌مند به شنیدن آن هستید. همیشه در آرسنال به عنوان یک پدیده جوان شناخته می‌شدم، اما امیدوارم با این انتقال بتوانم هویتی جدید برای خودم در لیگ برتر بسازم و با اورتون روزهای خوبی را پشت سر بگذارم. 

ایووبی آخرین خرید تابستان شلوغ اورتون بود. تیمی که هفت بازیکن را در این تابستان جذب کرد که از مهم‌ترین آن‌ها، آندره گومز، مویزه کین و فابیان دلف بودند. حالا ایووبی نیز امیدوار است بتواند با سرمربی تافی‌ها، سرنوشتی مانند ریچارلیسون پیدا کند، کسی که همراه با سیلوا از واتفورد به اورتون آمد و به اندازه‌ای خوب بود که موفق شد به ترکیب تیم ملی برزیل هم راه پیدا کند.

درحال حاضر اورتون تیم بسیار جذابی است. در این پنجره نقل و انتقالاتی، می‌توان دید که آن‌ها بازیکنان بسیار با استعدادی را به باشگاه آورده‌اند و فقط من نیستم. بازیکنان بسیار باکیفیتی در این تابستان به تیم اضافه شده‌اند و از قبل هم چندین بازیکن خوب در تیم حضور داشتند. سرمربی توانسته است کاری کند که فردی مانند ریچارلیسون حالا نامی برای خود دست و پا کند و امیدوارم من و چند نفر دیگر مثل مویزه کین هم بتوانیم چنین کاری را انجام دهیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، از ایرنا، امید ابراهیمی هافبک باتجربه فوتبال ایران، در ۳۷ سالگی نیز یکی از لژیونرهای موفق فوتبال ایران است. اگر به میزان دوندگی امید در این فصل از لیگ ستارگان قطر نگاهی بیندازید به این موضوع پی می‌برید که او چه تلاشی در خط میانی باشگاه الشمال انجام داده و تا چه حد، مهره تاثیرگذاری بوده است.

آمار و ارقام هم نشان می‌دهد او در زمره‌ی دونده‌ترین بازیکنان لیگ ستارگان قرار گرفته و در این بخش میان ۱۰ بازیکن برتر حضور دارد. پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال درباره‌ ابراهیمی می‌گوید:«امید به معنی واقعی یک فوتبالیست حرفه‌ای است. او قبل از همه وارد تمرین می‌شود و بعد از همه کمپ را ترک می‌کند. دوندگی بالای او در زمین هرگز با سن و سالش همخوانی ندارد. هر فردی اطلاعی از سن امید نداشته باشد، فکر می‌کند او ۲۰ ساله است.»

الشمال که فصول قبل مدام در رفت و آمد میان لیگ ستارگان و دسته‌ پایین‌تر بود، این فصل نتایج قابل قبولی به دست آورده و از هفته‌ها قبل بقای خود را در مسابقات مسجل کرده است. بدون شک یکی از دلایل وقوع این اتفاق، درخشش امید ابراهیمی است. همین موضوع سبب شده تا باشگاه الشمال از حالا علاقه‌مند به تمدید قرارداد با ابراهیمی باشد.

اسبقی، سرمربی الشمال در این باره می‌گوید: «دوست دارم تمام بازیکنان خارجی کنار ما بمانند، از جمله امید که رضایت کاملی از عملکرد او داریم. علاقه دارم امید یک فصل دیگر در الشمال باشد و به همین دلیل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او همچنان به فعالیتش در لیگ ستارگان قطر ادامه خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • ترزیچ: امروز بردیم چرا اخراجم می‌کنید!
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!