Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: از میان ۳۶ میلیون مشترک برق کشور تاکنون اطلاعات ۲۵ میلیون مشترک برای حذف قبوض کاغذی جمع‌آوری شده است و این افراد قبوض خود را به صورت پیامکی دریافت می‌کنند. تاریخ انتشار: 10:22 - 23 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۵۵۱ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پاون غلامعلی رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه تاکنون اطلاعات ۷۰ درصد مشترکان برق کشور به منظور حذف قبوض کاغذی در سامانه ثبت شده است، اظهار کرد: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته تاکنون در مناطق مختلف کشور از جمله استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و شهرستان مشهد تقریبا قبوض کاغذی برق به طور کامل حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه از ابتدای مهرماه دیگر هیچ قبض کاغذی برق در کشور توزیع نخواهد شد، افزود: تمامی مشترکان در سراسر کشور می‌توانند از طریق ارسال *۱* شناسه قبض# به شماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ شماره خود را در سامانه مربوطه ثبت و پس از این قبوض خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به این‌که شماره تلفن‌های همراه مشترکان به منظور ارسال اطلاعات قبوض در حال جمع‌آوری است، گفت: پس از تکمیل این فرایند اطلاعات اولیه همچون صورت‌حساب، نحوه و زمان پرداخت و… برای تلفن همراه مشترکان ارسال خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قبض نیرو انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آخرین شماره از فصلنامه‌ این سازمان، گزارش شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مربوط به پاییز ۱۴۰۲ را منتشر کرده است که بر اساس این گزارش، مشترکان پهن باند ثابت در پاییز سال ۱۴۰۲ به ۱۱ میلیون رسیده‌اند که این آمار کاهش اندک ۶۲/‏۰ درصدی نسبت به پاییز سال ۱۴۰۱ دارد.

از سوی دیگر ضریب نفوذ پهن باند سیار در بازه زمانی ذکر شده رشد ۵ درصدی داشته است. همچنین تا پایان پاییز سال ۱۴۰۲، تعداد مشترکان پهن باند سیار به ۱۰۹ میلیون و ۲۵ هزار مشترک رسیده است.

بر اساس گزارش رگولاتوری، عمده سهم بازار مشترکین پهن باند ثابت با رقم ۲۷/‏۷۴‬ درصد به فناوری X-DSL مربوط شده و تعداد کاربران TD-LTE به ۴۳/ ۱۹ درصد رسیده است.

همچنین ۴۹ درصد بازار اینترنت ثابت در اختیار شرکت مخابرات قرار دارد و تنها‬ ۶ درصد به شرکتهای FCP مربوط می‌شود.

گزارش اخیر رگولاتوری تعداد خانوارها و شهرهای تحت پوشش فیبرنوری را تا پاییز ۱۴۰۳ مشخص کرده است.

بر اساس آمار این گزارش، ۱۱۰ شهر پوشش زیر ۳۰ درصد، ۳۱ شهر پوشش ۳۰ تا ۶۰ درصد و ۷۶ شهر بالای ۶۰ درصد پوشش فیبر نوری داشته‌اند که به طور کلی تا پایان سه ماه سوم سال ۱۴۰۲، ۲۱۷ شهر به پوشش فیبر نوری رسیده‌اند.

کد خبر 6091950 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ۳۹ درصد پروانه های کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها