Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه 8،  ابراهیم پور این اقدام را در راستای افزایش زیبایی های بصری منطقه اعلام کرده و هدف از اجرای آن را همگون سازی دیوارهای بد منظرسطح حوزه با بافت تاریخی بازار دانست.
وی افزود: این پروژه با همکاری بازاریان بازار حرمخانه، بانک تجارت  و واحد زیباسازی منطقه هشت در یکی از دیوارهای بد منظر خیابان دارایی و ابتدای بازار حرمخانه در حال اجراست که با اتمام آن شاهد منظره زیبایی از معماری خانه های تاریخی تبریز در ورودی بازار حرمخانه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیم پور اضافه کرد: هدف از اجرای چنین نقاشی های دیواری در سطح شهر ، جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهری است چرا که یکی از ارکان های زیباسازی شهر، نقاشی های دیواری آن شهر به حساب می آیند و نقاشی های دیواری موجب زیبایی شهر و تزریق روح شادابی به شهروندان می شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ محمدامین نوروزی گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کسب خبری مبنی بر دپوی بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر گنگ، عازم این محل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی محل دپو و تخلیه سوخت قاچاق را در یک چهار دیواری شناسایی و در بازرسی از محل ۳۳ هزار و ۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق از داخل مخازن کشف کردند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ارزش سوخت‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 6088537

دیگر خبرها

  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته