Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه اردوهای جهادی و تاثیر آن بر روی تربیت نسل آینده هم جز توجهات رهبر انقلاب است گفت: اجتماع امروز جهادگران بسیجی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ع تجدید میثاق با منویات رهبر انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قراباغی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی عصرهمدان؛ با اشاره به اجتماع امروز جهادگران بسیجی در حرم عبدالعظیم حسنی ع و قرائت پیام رهبر انقلاب اظهار داشت: امسال که ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی از طریق بسیج سازندگی و با محوریت گروههای بسیجی در حال انجام است، رهبر انقلاب اسلامی پیامی را صادر فرمودند و امروز این پیام در جمع جهادگران بسیجی قرائت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمهیداتی که حضرت آقا بر روی تربیت گروه‌های جهادی، جوانان بسیجی و اردوهای جهادی داشتند پیامی را صادر کردند و در واقع این اجتماع یک تجدید میثاق با منویات رهبر انقلاب است.

مسئول سازمان بسیج سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه اردوهای جهادی و تاثیر آن بر روی تربیت نسل آینده هم جز توجهات رهبری است عنوان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب هم رهبری در این خصوص تاکیداتی داشتند.

قراباغی توجه دیگر رهبر انقلاب به  اردوها و گروه های جهادی، مخصوصاً به بسیج سازندگی کشور را دلیل دیگر صدور پیام دانست و خاطرنشان نشان کرد: توجهی که رهبری به گروه های محرومیت زدایی و تربیت نسل آینده داشتند بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه تجدید میثاق با منویات رهبر انقلاب توسط جهادگران بسیجی، گروه‌های جهادی، مسئولین سازندگی و رئیس مجمع جهادگران استان در حرم عبدالعظیم حسنی صورت می گیرد اظهار داشت: پیام توسط دکتر محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور قرائت خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین ع استان همدان در ادامه یادآور شد: جهادگران بسیجی و گروه‌های جهادی در کشور به یک برند تبدیل شده اند.

قراباغی اضافه کرد: جهادگران بسیجی افرادی هستند که از مکان جغرافیایی خود دور می شوند و به دورترین و محروم‌ترین منطقه می‌روند تا خدمت‌رسانی کنند.

وی با اشاره به حوزه های خدمت رسانی جهادگران عنوان کرد: جهادگران و بسیجیان در اردوهای جهادی در حوزه‌های عمران، فرهنگ، بهداشت و سلامت و تربیت و علم آموزی در حال کمک به مناطق محروم هستند تا بتوانند محرومیت را از سیمای کشور و مناطق محروم پاک کنند و همین امر باعث توجه ویژه رهبر انقلاب به جوانان جهادگر بسیجی شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با اشاره به تاثیرات اجتماعی،کالبدی، فرهنگی و آموزشی اردوهای جهادی تاکید کرد: تربیت نسل جوانی که بر عکس دیگر افراد، فقط به خود می اندیشند و منافع خود را ترجیح می دهند، اما این جهادگران بسیجی افرادی هستند که منافع ملی و منافع مردم و محرومین را بر منافع شخصی خود ترجیح می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است