Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@18:22:29 GMT

عدم تمایل کوتینیو برای پیوستن به بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۰۷۸۱

عدم تمایل کوتینیو برای پیوستن به بایرن مونیخ

بعد از آنکه دیروز اخباری درباره احتمال پیوستن کوتینیو به بایرن مونیخ مطرح شد اسکای اسپورتز می‌گوید ستاره برزیلی شخصاً تمایلی به این انتقال ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در رسانه‌های ورزشی اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه بایرن مونیخ به دنبال جذب کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا است که تیم کاتالان تمایل چندانی به ادامه حضور او در نوکمپ ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر نام کوتینیو به عنوان مهره‌ای که بارسا در مذاکرات خود با PSG برای معاوضه با نیمار پیش کشیده مطرح شده است.

 

 

اما اسکای اسپورتز می‌گوید کوتینیو تمایلی به جدایی از بارسا و به خصوص پیوستن به بایرن نداشته و جدایی‌اش از بلوگرانا را برای مدیران این باشگاه سخت خواهد کرد. پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر جزیره هم تاتنهام خواهان به خدمت گرفتن کوتینیو شده بود ولی او با رد این پیشنهاد فعلا در بارسا ماندگار شده.

 

اسکای اسپورتز به نقل از منابع خود اعلام کرد که کوتینیو ترجیح می‌دهد به بایرن مونیخ ملحق نشود. بر اساس این خبر کوتینیو ترجیح می‌دهد در معامله نیمار بین بارسا و PSG به این باشگاه فرانسوی فروخته شود تا اینکه به عنوان بازیکن قرضی راهی بایرن شود.

 

بارسلونا پیش از این قیمت کوتینیو را 80 میلیون یورو اعلام کرده و گفته بود ترجیح می‌دهد کوتینیو پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی لالیگا در روز دوم سپتامبر با قرارداد دائمی نوکمپ را ترک کند.

 

بارسلونا فیلیپ کوتینیو بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا فیلیپ کوتینیو بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است. هر چند او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود که مدیر برنامه رو که به زودی با مدیران باشگاه بارسلونا تماس بگیرد و به آنها اعلام کند که این بازیکن قصد دارد فصل آینده را به صورت قرضی جدا شود و تجربه بیشتری از حضور در فوتبال اروپا به دست آورده پس از آن بار دیگر به بارسا برگردد.

دیگر خبرها

  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!