Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره معرفی وزیر زن برای آموزش و پرورش، گفت: خواست نمایندگان از دولت معرفی وزیر کارآمد است. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ضمن گلایه از رئیس‌جمهور برای تاخیر در معرفی وزیر آموزش و پرورش، گفت: بیش از 2 ماه از استعفای وزیر آموزش و پرورش گذشته اما خبری از معرفی وزیر نیست و این در حالیست که زمانی تا آغاز سال تحصیلی باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال معرفی یک خانم به عنوان گزینه وزارت آموزش و پرورش به مجلس

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پروش از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: تاخیر در معرفی وزیر قابل پذیرش نیست و با هیچ استدلالی سازگار نیست بنابراین ضروریست رئیس جمهور هر چه سریعتر فرد کارآمد، باسابقه و مورد پذیرش جامعه فرهنگی را به مجلس معرفی کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه نمایندگان نیز بار‌ها در زمینه تسریع در معرفی وزیر آموزش و پرورش به رئیس جمهور تذکر کتبی و شفاهی داده‌اند، ادامه داد: این وزارتخانه در حال حاضر بلاتکلیف است بنابراین یک روز تاخیر در معرفی آموزش و پرورش با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جایز نیست.

یوسف‌نژاد درباره گمانه‌‎زنی‌های مطرح شده در خصوص معرفی وزیر زن به مجلس برای وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: اینکه رئیس قوه مجریه، یک خانم را برای وزارت آموزش و پرورش معرفی کند یک چشم‌انداز و نگرش خوبی است.

نماینده مردم ساری در مجلس تصریح کرد: معرفی وزیر زن و یا مرد تفاوت چندانی ندارد؛ مهم این است که رئیس جمهور، وزیری را معرفی کند که مطالبات فرهنگیان، نظام رتبه‌بندی معلمان را اجرا و همچنین با مشکلات این وزارتخانه آشنا باشد و راهکاری برای حل آنها ارائه دهد.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دشمن جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است تا معضل بی‌هویتی را بین آنان گسترش دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،انسیه خزعلی امروز در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد گفت: دشمن در حال ترویج معضل بی‌هویتی در جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

وی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارتهای والدین برای بیدارسازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پس از 6 ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است