Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن لرستان با اشاره به پرداخت ۸۰میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان این استان گفت: تعمیرات ۱۴۴۰۰واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان پایان یافت. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

مسعود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به آخرین وضعیت منازل مسکونی مناطق سیل‌زده لرستان اظهار داشت: براساس آخرین آمار تاکنون  کار ارزیابی 45هزار و 707واحد انجام شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مرحله اول 7هزار واحد احداثی روستایی، 800  واحد احداثی شهری، 14هزار واحد تعمیری شهری و روستایی و 18هزار و 500واحد معیشتی سهمیه ابلاغ شده‌است، افزود: برهمین اساس 34هزار و 707پرونده به سیستم بانکی معرفی‌شده  که از این تعداد 28هزار و 733فقره منجر به عقد قرارداد و هم‌چنین 26هزار و 961فقره تسهیلات و  تاکنون 80میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض در مناطق سیل‌زده پرداخت شده‌است.

رئیس بنیاد مسکن لرستان با اشاره به مرحله دوم مصوبه دولت برای پرداخت تسهیلات منازل مسکونی مناطق سیل‌زده عنوان کرد: در ابلاغ مرحله دوم مصوبه دولت  4هزار و850واحد احداثی روستایی، هزار و200 واحد احداثی شهری و هم‌چنین حدود 4هزارو 500واحد تعمیری و 2هزار معیشتی به استان لرستان ابلاغ شده‌است.

رئیس بنیاد مسکن کشور: تعمیرات 47000 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده پایان یافتاستاندار گلستان: تعمیرات همه واحدهای مسکونی خسارت‌دیده در استان به اتمام رسیدآخرین وضعیت بازسازی منازل سیل‌زدگان گلستانی/اتمام تعمیرات و تحویل 8400 واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده

وی بیان کرد: تاکنون در مناطق سیل‌زده حدود 7هزار و 100 واحد آواربرداری،6هزارو 350واحد پی‌کنی،4هزار و550واحد آرماتور بندی،3هزارو 700 واحد فونداسیون و هم‌چنین نصب 2هزارو 300اسکلت، هزار و 200واحد دیوارچینی و حدود 500واحد سقف واحدهای احداثی زده شده‌است.

رضایی با اشاره به اینکه تاکنون در مناطق سیل‌زده کار  15هزار و 552 واحد تعمیری شروع‌شده که از این تعداد کار تعمیر 14هزار و 400 واحد پایان یافته‌است، گفت: در سراسر استان لرستان افرادی که منازل مسکونی آن‌ها فرسوده است می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی که به‌صورت 40میلیون تومان تسهیلات و موردی تا سقف 5میلیون تومان است متناسب با شرایط اقتصادی خانواده‌ها استفاده و به صورت بلاعوض کمک خواهیم کرد.

رئیس بنیاد مسکن لرستان خاطرنشان کرد: از مردم مناطق سیل‌زده تقاضا داریم خودشان به عنوان محور در بازسازی نقش‌آفرینی کنند و حضور پررنگ‌تر داشته باشند تا قبل از فصل بارندگی و سرما به‌سرانجام برسد، اگر مردم خودشان همکاری نکنند کار بازسازی معنی پیدا نخواهد کرد چون آنان محور کار بازسازی هستند.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در قالب نهضت ملی مسکن ۱۹ هزار و ۲۰۰ واحد ساختمانی در سراسر استان سمنان در دست ساخت است، تاکید کرد: تاکید دولت این است که بتوانیم این خانه‌ها را سریع‌تر تحویل مردم دهیم.

وی از نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح‌های خوب دولت سیزدهم برای رفع مشکل خانه دار شدن مردم یاد کرد و افزود: سمنان پیشگام تولید و تحویل مسکن در قالب طرح نهضت ملی است.

استاندار سمنان همچنین گفت: طرح‌های در دست ساخت نهضت ملی مسکن تا پایان سال در سراسر استان به بهره برداری خواهد رسید و شاهد تحویل واحدها به مردم خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان وضعیت مطلوبی دارد، ابراز کرد: در شش ماهه دوم سال قبل استان سمنان توانست در شاخص نهضت ملی مسکن، رتبه دوم کشور را کسب کند که این امر نشان از عزم جدی دولت در این استان برای تکمیل خانه‌های نهضت ملی مسکن است.

وی همچنین با بیان اینکه از ۶۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان ۳۰ هزار واحد سهم ایوانکی است، افزود: در نشست شورای مسکن استان تاکید ویژه ای بر ضرورت خدمت رسانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز نهضت ملی مسکن ایوانکی صورت گرفته تا بتوانیم میزبان سرریز جمعیتی استان تهران باشیم.

کد خبر 6089639

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام