Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اغلب مردم تصور می‌کنند که دریافت وام صرفا با مراجعه به بانک امکان‌پذیر است؛ در حالی که یکی از راه‌های بهره‌مندی از امتیاز انواع وام، خرید این امتیاز است. 

تصوری غلط

اغلب مردم تصور می‌کنند که دریافت وام صرفا با مراجعه به بانک امکان‌پذیر است؛ در حالی که یکی از راه‌های بهره‌مندی از امتیاز انواع وام، خرید این امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خرید وام یکی از عملیات‌های مرسوم معاملاتی در فضای تجاری امروز است. این عملیات با ثبت و درج اطلاعات یک وام از سوی صاحب امتیاز وام، در فضای مجازی و انتشار حداکثری آن آغاز شده و با رؤیت این آگهی توسط متقاضی این وام و اقدام به خرید از سوی متقاضی پایان می‌پذیرد.

شرایط

در این بین لازم است شروطی رعایت شود تا معامله‌ای مطلوب و امن انجام پذیرد. هر چه شرایط واگذاری امتیاز وام (از جمله مبلغ تعیین‌شده از سوی صاحب وام) کمتر و سهل‌تر باشد، مراحل واگذاری امتیاز وام سرعت بیشتری خواهد یافت. یکی از وام های مطلوب وام هایی کم سود است که فرد راحت تر می تواند سررسید اقساط را ماهانه و منظم پرداخت کند.

بانک محبوب

یکی از بانک های محبوب در این زمینه وام بانک رسالت است که شما با باز کردن حساب بانکی که در گردش است و گذاشتن سپرده با زمان مشخصی می توانید امتیاز لازم را برای یک وام با تعداد قسط های مناسب را کسب کنید. بانک قرض الحسنه رسالت وام بانکی خود را به افرادی که توان پرداخت سود و بهره زیادی در بازپرداخت های اقساطشان ندارد با شرایط مناسب در نظر گرفتند.

فرض کنیم.

فرض کنید فردی در این بانک برای دریافت وام، حسابی باز کرده است اما به علت همان گزینه فرسایشی یعنی زمان، مجبور شده است برای تامین مالی خود راه های دیگری را انتخاب کند و حالا که زمان دریافت وامش رسیده و دیگر به آن احتیاجی ندارد در سایت معتبری مانند وام چی اقدام به فروش وام خود می کند. این شانس شماست که با پیگری مداوم و مستمر سایت وام چی اولین نفری باشید که با آگهی دادن این فرد با او وارد مذاکره شوید و وام را برای خود بخرید.

آگهی

این وام ها را وام چی در صفحه مربوط به درج آگهی‌های خود، به معرض نمایش کاربران قرار می‌دهد. تدوین یک راهنمای جامع معامله امن جهت بهره‌مندی از مزایای معامله‌ای امن؛ از مختصات اصلی فضاهای خرید و فروش انواع وام است که وام چی خود را ملزم به فراهم نمودن چنین راهنمایی نموده است.دنیای مجازی امروز توانایی استفاده های فراتر از تصور را برای کاربران فراهم آورده است.

داد و ستد مجازی

اگر با فضای وب آشنایی داشته باشید متوجه خواهید شد می توانید از دنیای مجازی برای داد و ستد و حتی داشتن درآمد ماهانه بهره مند شوید. یک بسته اینترنت که شما برای مصرف ماهانه خود و گشت زدن در اپلیکیشن های بازی و محیط چت صرف می کنید مثل مسیر آبی است که اگر شما هدایتش کنید ثمر خوبی از آن خواهید دید.

وام چی

 استارت آپ هایی مثل وام چی با تیم خلاق و جوان خود در دنیای مجازی برای شما فضای تجارت و به قولی تجارت الکترونیکی راه انداخته اند تا شما با پیگیری آن ها به اهداف تجاری خود نزدیک شوید. یکی از عمده ترین فعالیت این سایت وام بانکی و داد و ستد آن است.

بهره بالا

 حتماً نباید افراد برای راه انداختن کسب و کار خود در دنیای حقیقی در شروع فعالیتشان وام هایی با بهره های بالا دریافت کنند. دنیای مجازی به کمک دنیای حقیقی تان می آید تا شما بتوانید در سراسر کشورعزیزمان با افرادی که در بانک رسالت حساب دارند و شاید یک کاسب هستند و فقط در این بانک تراکنش مالی دارند آشنا شوید و با دادن مبلغی منصفانه از امتیاز و اعتبار سالها بازاری بودنشان بهره ببرید و به کمک آنها وام مورد نظر خود را دریافت کنید.

توقع

همان طور که گفته شد بانک رسالت بانک قرض الحسنه ایی است که به پول و تراکنش های شما در بانکش هیچ سودی نخواهد داد و در عوض هنگامی که به شما هم وام می دهد از شما کمترین سود یا همان کارمزد را دریافت می کند. این قاعده" از تو توقع ندارم تو هم از من توقع نکن" در حال حاضر بهترین روش بانکی برای طی کردن مسیر وام گرفتن است.

خواب پول

 اما باید شما را با یک اصطلاح به نام خواب پول هم آشنا کنیم. شما زمانی که پول خود را در بانک قرار می دهید و از آن هیچ درآمد زایی ندارید چندان گزینه مناسبی به نظر نمی آید. این گزینه را وام ­چی با آشنا کردن شما با افرادی که با دادن مبلغی؛ می توانید زمان انتظار و خواب پولتان را به حداقل یا حتی صفر برسانید حل کرده است. وقتی فردی احساس کند برای حل مشکل مالی اش نمی تواند منبع وام دهنده مناسب با در نظر گرفتن توانایی مالی خود در باز گرداندن اقساط پیدا کند.

کوهنورد

اگر تا امروز بانک و وام بانکی برای شما قلعه ای بر فراز کوه ای بلند و به نظر دست نیافتنی می آمد؛ دیگر این چنین نیست چون وام چی ابزار کوهنورد شدن که همان وامی با بهترین شرایط موجود است به شما خواهد داد. فقط دنبال ضامن های خوبی باشید که حکم بهترین کفش را دارد. پس بندهای کفشتان را خوب ببندید که وام چی همراه شماست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خرید وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد

به‌دنبال استقبال مشتریان ارجمند بانک رفاه کارگران و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) برای شرکت‌های سیمان فارس، کاشی و سرامیک سعدی و پنجره آریا از سوی این بانک تمدید شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علاقه‌مندان تا روز سه‌شنبه اول خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند. 

این اوراق با نرخ سود علی‌الحساب 25 درصد، سه ساله (36 ماه)، به‌صورت با نام، الکترونیکی، معاف از مالیات و با امکان بازخرید پیش از سررسید منتشر می‌شود.  

از جمله مزایای خرید این اوراق می‌توان به دریافت بالاترین نرخ سود اوراق منتشره فعلی شبکه بانکی، تضمین دریافت اصل و سود در مواعد مقرر، امکان پرداخت سود قطعی پس از اتمام طرح علاوه بر سود علی‌الحساب و... اشاره کرد. 

دیگر خبرها

  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • کسب سهم مناسب از بازار با کار گروهی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی به سربازان ماهر اعلام شد
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی