Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@17:53:33 GMT

خبری که سرمربی استقلال را سر کیف می آورد!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۱۱۵۹

خبری که سرمربی استقلال را سر کیف می آورد!

به گزارش وانانیوز، 

 آندرا استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال نشان داده علاقه زیادی به شیخ دیاباته فوق ستاره آبی ها و استفاده از او در نوک خط حمله دارد. این در حالی است که  این ستاره سیه چرده  به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استقلالی ها  را همراهی کند و بعد از آنکه در تمرینات پیش فصل استقلال از ناحیه همسترینگ مصدوم شد، زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حال طبق اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می رسد، شیخ دیاباته، با رهایی از بند مصدومیت امروز در تمرینات استقلال حضور یافت به این ترتیب خواسته سرمربی استقلال و کادر فنی و پزشکی این تیم برآورده شده و گفته می شود به احتمال زیاد او در بازی ماشین‌سازی می‌تواند برای استقلالی‌ها بازی کند. خبری که می‌تواند استقلالی‌ها را پس از برخی حواشی سر ذوق بیاورد و آنها شاهد هنر نمایی خرید جدیدشان در هفته نخست لیگ نوزدهم باشند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: استراماچونی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ مالی شدند

 به گزارش تابناک، در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور، باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) بخشی از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد. علی خطیر در جلسه ای که با مدیران هلدینگ خلیج فارس داشت از آنها درخواست کرد در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور بخشی از قراردادهای مرلبان و بازیکنان این تیم پرداخت سود. این درخواست علی خطیر مورد موافقت مدیران مالک جدید باشگاه استقلال قرار گرفت و امروز ۱۵ ذرصد از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد.

قرار است در صورت پیروزی استقلال مقابل تراکتور پاداش ویژه‌ای به آبی‌پوشان پرداخت شود. تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌پنحم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ میهمان تراکتور است. آبی‌پوشان با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و چهارم جدول جای دارند.

دیگر خبرها

  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند