Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه سراسری حفظ و مفاهیم «زیارت جامعه کبیره» در دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بزرگسال ویژه ایام ولادت باسعادت امام هادی(ع) برگزار می‌شود.

 خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: مسابقه سراسری «حفظ و مفاهیم زیارت جامعه کبیره» به همت اعتاب مقدس ایران اسلامی، در ایام ولادت باسعادت دهمین پیشوای هدایت، حضرت امام هادی (ع) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسابقه فرهنگی در دو سطح حفظ پنج سلام اول و حفظ کامل این زیارت نورانی، در دو مقطع سنّی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال با بهره‌های والای معنوی و هدایای ارزنده برگزار می شود.

 

گفتنی است، زمان برگزاری این مسابقه جمعه، 25 مردادماه 98 است.

 

برای آگاهی از جزئیات و ثبت‌نام در مسابقه به نشانی qhkarimeh.ir مراجعه کنید.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید قربان دعای عرفه نماز عید قربان مراسم دعای عرفه روز خبرنگار روزنامه روزنامه ها عید سعید قربان دهه ولایت و امامت مسجد زیارت جامعه کبیره امام هادی ع مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است

به گزارش قدس خراسان، رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: امروز به عنوان پرجمعیت‌ترین روز کنکور سراسری، ۲۵ هزار و ۲۶۲ زن و ۱۲ هزار و ۹۵۴ مرد در رشته تجربی و در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی، با هم رقابت می‌کنند.
داوود قرونه افزود: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در عصر همین روز برگزار شد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده است.
۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر از داوطلبان کنکور سراسری از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در نوبت نخست این آزمون با هم رقابت می‌کنند.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ هم روزهای هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می‌شود
  • ۴ متقلب کنکور دستگیر شده اند / ۶۰ نفر به دلیل سیل به آزمون نرسیدند
  • آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری