Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@10:43:26 GMT

حذف قبوض کاغذی برق در بیشتر استان‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۱۳۸۵

حذف قبوض کاغذی برق در بیشتر استان‌ها

رخشانی‌مهر گفت: تاکنون اطلاعات ۷۰ درصد مشترکان برق کشور به منظور حذف قبوض کاغذی در سامانه ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، غلامعلی رخشانی‌مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به اینکه تاکنون اطلاعات 70 درصد مشترکان برق کشور به منظور حذف قبوض کاغذی در سامانه ثبت شده است، اظهار کرد : بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته تاکنون در مناطق مختلف کشور از جمله استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و شهرستان مشهد تقریبا قبوض کاغذی برق به طور کامل حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای مهرماه دیگر هیچ قبض کاغذی برق در کشور توزیع نخواهد شد، افزود: تمامی مشترکان در سراسر کشور می‌توانند از طریق ارسال *۱* شناسه قبض# به شماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ شماره خود را در سامانه مربوطه ثبت و پس از این قبوض خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.


معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به این‌که شماره تلفن‌های همراه مشترکان به منظور ارسال اطلاعات قبوض در حال جمع‌آوری است، گفت: پس از تکمیل این فرایند اطلاعات اولیه همچون صورت‌حساب، نحوه و زمان پرداخت و… برای تلفن همراه مشترکان ارسال خواهد شد.

 

  وی در پایان افزود :از میان 36 میلیون مشترک برق کشور تاکنون اطلاعات مشترک برای حذف قبوض کاغذی جمع‌آوری شده است و این افراد قبوض خود را به صورت پیامکی دریافت می‌کنند./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید قربان دعای عرفه نماز عید قربان مراسم دعای عرفه روز خبرنگار روزنامه روزنامه ها عید سعید قربان دهه ولایت و امامت مسجد حذف قبض کاغذی قبض کاغذی قبض برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز قسمتی از کرج قطع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین، خیابان نیایش، بعد از پل راه آهن، حد فاصل نیایش یک، دو و سه انشعاب‌ها در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کند.

از ساکنان مناطق مذکور درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

کد خبر 6088356

دیگر خبرها

  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟! + فیلم
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور