Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، الهام منصوریان مدیر داخلی بیمارستان امام رضا (ع) گفت: ۷ پزشک متخصص اعصاب و روان و ۳ روانشناس بالینی در دو بخش اعصاب و روان زنان و مردان خدمات ارائه می‌دهند.

منصوریان از مراجعه ۱۰۰ بیمار مبتلا به بخش اعصاب و روان زنان و مردان به طور ماهانه خبر داد و گفت: به طور میانگین طی ۴ ماه نخست امسال، ماهانه حدود ۴۵ نفر به بخش اعصاب و روان زنان و ۵۵ نفر به بخش اعصاب و روان مردان مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خدمات ECT یا شوک الکتریکی مغزی توسط پزشک متخصص بیهوشی، کاردرمانی و انجام تست‌های روانشناسی و.. در مرکز اعصاب و روان ارائه می‌شود.

مدیر داخلی بیمارستان امام رضا (ع) ادامه داد: با اختصاص نیروی کمکی، بخش اعصاب و روان نوجوانان نیز راه اندازی خواهد شد.

او اظهار داشت: در حال حاضر نوجوانان مبتلا به اختلالات روانی در بخش اورژانس روان نگهداری می‌شوند و با راه اندازی بخش اعصاب و روان نوجوانان، مشکلات در این زمینه مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ه

مبتلایان به اختلالات خلقی، بیشترین مراجعه کنندگان به بخش اعصاب و روان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان

 به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • چرا باید به روان‌شناس مراجعه کنیم؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آثار سعدی را با نثری روان به نوجوانان ارائه می کنیم
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • دمنوش‌هایی برای آرامش اعصاب
  • دمنوش هایی برای آرامش اعصاب