Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی با تاکید بر اینکه هدف از احیای کارت های سوخت نظارت و کنترل قاچاق سوخت است، گفت: کارت سوخت هوشمند یک ابزار نظارت خوبی است که از لحاظ سخت‌افزاری و نرم افزاری یک سامانه جامع و کامل است و می‌تواند نقش موثری در جلوگیری از قاچاق سوخت داشته باشد.

علی بختیار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز سوخت گیری با استفاده از کارت سوخت بیان کرد: اکنون جایگاه های سوخت آمادگی لازم را برای سوخت گیری از طریق کارت سوخت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که همه مردم کارت سوخت خود را دریافت کنند می توانند از طریق کارت های موجود در جایگاه ها سوخت گیری داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: هدف از احیای کارت سوخت نظارت و کنترل قاچاق سوخت است. مسئولان کشور علاوه بر مدیریت قیمت سوخت وظیفه دارند در مقابل قاچاق سوخت بایستند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: اینکه حجم زیادی از گازوئیل و بنزین از کشور قاچاق می شود یک ضعف بزرگی است و باید با استفاده از تکنولوژی های نوین و ابزارهای روز دنیا جلوی آن را بگیریم. کارت سوخت هوشمند یک ابزار نظارت خوبی است که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری یک سامانه جامع و کامل است و می‌تواند نقش موثری در جلوگیری از قاچاق سوخت داشته باشد.

بختیار در ادامه تاکید کرد: مجلس در جلسه غیر علنی ضمن مخالفت با افزایش قیمت سوخت و سهمیه بندی بنزین، استفاده از کارت هوشمند سوخت برای سوخت گیری را تصویب کرد. خوشبختانه برحسب اطلاعاتی که ما داریم تاکنون در سوخت گیری از طریق کارت سوخت مشکل خاصی برای مردم وجود ندارد و به روال عادی کار در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كارت سوخت احیای کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: پرونده فروش سه هزار و ۸۰۰ لیتر بنزین و ۱۳ هزار و۳۳۰ لیتر گازوئیل به ارزش سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کلاله رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و جایگاه دار متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: این تخلف را بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بررسی تراکنش‌های کارت سوخت جایگاه، کشف و پرونده تخلف جایگاه دار را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6097305

دیگر خبرها

  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان