Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@20:40:13 GMT

ضرورت ارتباط مستمر استانداري تهران با جوانان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۱۸۶۸

ضرورت ارتباط مستمر استانداري تهران با جوانان

خبرگزاری آریا- استاندار تهران با اشاره به ضرورت ارتباط مستمر با جوانان، بر آمادگی استانداری برای حضور جوانان در نشست‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی، دیروز در نشست امور جوانان استانداری تهران به مناسبت روز جهانی جوان و تشکل‌های اجتماعی، با اشاره به اینکه به گفتگوی بیشتر و مستمر مسئولان و جوانان نیاز داریم، گفت: حضور جوانان در شورا‌های استانداری و کارگروه‌ها از جمله شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، مصوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین به ضرورت فراهم کردن امکانات برای بانوان اشاره کرد و افزود: پارک بانوان در همه شهرستان‌های استان در حال ساخت است و کمبود امکانات بیمارستانی، آموزشی و ... در شهرستان‌ها شناسایی شده و در دست برنامه ریزی است.

حمایت استاندار تهران از طرح‌های کارآفرینی جوانان
استاندار تهران با اشاره به اینکه شاید نتوانیم کار دولتی برای جوانان ایجاد کنیم، اما از طرح‌های کارآفرینی جوانان حمایت می‌کنیم، گفت: همه جوانان در دانشگاه‌ها ایده‌های مردم محور دارند، اما پس از فارغ التحصیلی ممکن است مسیرشان تغییر کند که باید این ایده‌ها را در مسیر پیشرفت کشور استفاده کرد.
محسنی بند پی افزود: یکی از ابزار‌های توسعه باور به جوانان و بانوان به عنوان نیرو‌های بالنده و اثرگذار است و در شرایط فعلی اقتصادی بهره‌گیری از نیرو‌های جوان می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.

اصل شهر اخلاق مدار و زیست پذیر در شهر تهران دنبال می‌شود
استاندار تهران در ادامه تاکید کرد: طبق قانون برنامه ششم در زمینه ساماندهی کودکان کار نهاد‌های مختلف مسئولیت دارند.
وی افزود: در مورد ساماندهی معتادان بهبودیافته نیز باید همکاری‌ها بیشتر شود و ساختمان‌ها را شهرداری در اختیار بهزیستی قرار دهد.
استاندار تهران با بیان اینکه 47 درصد طلاق در سال‌های اول زندگی است، گفت: مشاوره و آموزش در زمینه ازدواج باید جدی گرفته شود و آموزش‌های پیش از ازدواج و سبک زندگی و غربالگری ژنتیکی ازدواج زمینه کاهش معلول زایی را هم در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ضرورت ارتباط استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • ضرورت لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم