Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور دوره‌های مهارتی کوتاه مدت و دوره‌های مجازی را به صورت پایلوت در ۷ استان کشور برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور از آغاز برگزاری دوره‌های کوتاه مدت مهارتی به صورت پایلوت در ۷ استان کشور خبر داد و گفت: در این طرح که طی تفاهم نامه با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در ۷ استان اجرایی می‌شود، درصدد هستیم علاوه بر دوره‌های آموزش کوتاه مدت، دوره‌های مجازی مورد نیاز در هر منطقه را ایجاد کرده و به این ترتیب زمینه‌های توسعه روستا‌ها وایجاد اشتغال را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زمانی ادامه داد: همچنین قرار است استانداران و فرمانداران در سراسر کشور، پتانسیل اشتغال زایی در رشته‌های مختلف را ارزیابی کرده و جذب رشته‌های مورد نیاز را به دانشگاه پیام نور آن منطقه اعلام کنند.   رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به دوره‌های آموزش کوتاه مدت مورد نیاز در هر منطقه، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور با برگزاری این دوره‌ها، گواهی دوره آموزشی را به شرکت کنندگان اعطا می‌کند و با استفاده از این گواهی شرکت کنندگان می‌توانند برای ایجاد اشتغال از نهاد مربوط وام دریافت کنند.

زمانی با تاکید بر اینکه کار‌های آموزشی دوره بر عهده دانشگاه پیام نور است؛ تاکید کرد: این طرح در این ۷ استان بررسی می‌شود تا اگر اشکالی در مسیر این طرح هست بررسی و مرتفع شود و امید است در آبان ماه اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت بندی طرح و رشته‌ها بر عهده مسؤولان اجرائی است؛ خاطرنشان کرد: این طرح کل جامعه دانشجویی را دربر می‌گیرد و در نظر داریم با اجرای آن برای کل دانش آموختگان اشتغال زایی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این دوره ۵ روزه با حضور زندی پور مدرس دوره AFC فدراسیون فوتبال و شرکت ۲۰ مربی فوتسال در شهرستان میامی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان