Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@01:20:25 GMT

کشف 3 تن مواد غذايي فاسد در ميناب

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۲۲۹۹

کشف 3 تن مواد غذايي فاسد در ميناب

خبرگزاری آریا- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان میناب از کشف 3 تن مواد غذایی فاسد شده در شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "نادر کریمی" گفت: در راستای اجرای طرح امنیت غذایی و مواد بهداشتی در شهرستان میناب، ماموران نظارت بر اماکن به همراه کارشناسان شبکه بهداشت از 10 واحد صنفی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بازرسی از واحدهای صنفی عرضه محصولات غذایی، 3 تن محصولات غذایی از قبیل چای، برنج، لبنیات، کنسروجات، سس مایونز، نوشابه و دلستر تاریخ مصرف گذشته و فاسد جمع آوری شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه برای 5 واحد صنفی پرونده قضائی تشکیل و 5 متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان میناب با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: کلیه مواد غذایی جمع آوری شده برای انجام آزمایشات لازم و معدوم سازی تحویل مرکز بهداشت شهرستان شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف مواد غذایی فاسد میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان