Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@09:25:18 GMT

افزایش 30 درصدی ورودی گردشگران به سرعین

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۲۳۳۳

افزایش 30 درصدی ورودی گردشگران به سرعین

فرماندار شهرستان سرعین گفت: ورودی گردشگر به سرعین در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد نشان می‌دهد.

حسین حسن‌پور در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال استان که در مجموعه آبدرمانی و هتل رویال پارک برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان سرعین در سال‌های اخیر در حوزه گردشگری و جذب توریست با تغییر و تحولاتی روبرو بوده که نمونه موفق این سرمایه‌گذاری رویال پارک است و سرعین را از حالت سنتی در این حوزه به یک رویه نوین در جذب و جلب نظر گردشگر تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضرورت پذیرش گردشگران و مسافران را به شیوه‌های نوین یادآور شد و خاطرنشان کرد: صاحبان واحدهای اقامتی از جمله هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها و همچنین فعالان بخش گردشگری در آب‌های درمانی سعی کردند تا متناسب با ذائقه مسافران و گردشگران سطح خدمات خود را بالا ببرند که قطعا راه‌اندازی این مجموعه‌ها به توسعه و تقویت بخش گردشگری منجر شده است.

فرماندار سرعین با بیان اینکه 80 درصد توان توسعه‌ای و تحولی منطقه سرعین برپایه گردشگری تعریف و تدوین شده است، تصریح کرد: از اول امسال تا 20 مرداد بیش از یک میلیون و 600 هزار تردد خودرویی به مقصد سرعین ثبت شده است که این میزان تردد و ورودی گردشگر نسبت به سال قبل 30 درصد رشد نشان می‌دهد.

حسن‌پور افزود: ما در کنار حمایت از بخش خصوصی در ورود به سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در تحقق شعار زمستان بیدار استاندار اردبیل تلاش می‌کنیم تا راهدارخانه ثابت را در مسیر سرعین – آلوارس راه‌اندازی کنیم که این پروژه هم اکنون 50 درصد پیشرفت دارد.

وی بیان کرد: ما وظیفه تامین زیرساخت را در حوزه سرمایه‌گذاری و جلب و جذب فعالان این بخش با محوریت اجرای پروژه‌های سودآور داریم که هم اکنون در سرعین پروژه باغمیشه و راه‌اندازی چندین مجموعه خدماتی و پارک‌ها و بوستان‌ها با همکاری دستگاه‌های مختلف مدنظر است.

فرماندار سرعین ادامه داد: با ورود گردشگران خارجی و توریسم بین‌المللی آنها در حقیقت به عینه شاهد آرامش و امنیت خاطر در کشورمان هستند و این حضور خود بزرگترین تبلیغ در راستای توسعه گردشگری و حضور سرمایه‌گذاران است و ما از اصحاب رسانه و فعالان اطلاع‌رسانی انتظار داریم به دور از هیاهوهای کاذب سعی کنند واقعیت‌ها را منعکس کرده و انگیزه حضور سرمایه‌گذاران و رغبت در جذب مسافران و گردشگران به درستی فراهم آید.

فرماندار سرعین ضرورت حضور ناجیان در استخرها و مجموعه‌های آبگرم را در این شهرستان یادآور شد و خاطرنشان کرد: در اکثر این مجموعه‌ها ناجیان و احیاگران فعال هستند اما اگر تخلفی نیز رخ دهد باید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با متخلفین برخورد کند.

وی رویال پارک را مجموعه‌ای موفق در حوزه سرمایه‌گذاری و تبلیغات در جذب گردشگر برشمرد و بیان کرد: این مجموعه در یک سال فعالیت خود توانسته است در سطح ملی و حتی بین‌المللی گردشگر جذب کند و در این مدت رویدادهای مختلف ملی و بین‌المللی در این مجموعه آبگرم و هتل چهارستاره تاپ برگزار شده است.

وی با اشاره به احداث موزه آب‌های گرم در این شهرستان اضافه کرد: در تامین زمین امیدواریم فضای راه‌اندازی موزه آب‌های گرم در این شهرستان به عنوان یک جاذبه گردشگری فراهم آید./ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢

کورش فتاحی از رشد ۴۵۵ درصدی واگذاری اراضی و ۱۶ درصدی حجم سرمایه گذاری‌ها در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در حوزه زیرساخت تعداد پروژه‌ها از ۱۴ به ۲۰ پروژه زیرساختی ارتقاء یافت و در حوزه سرمایه‌گذاری با انعقاد ۶ قرارداد سرمایه‌گذاری و تحویل زمین به سرمایه‌گذار با حجم سرمایه‌گذاری ۴۷۷ میلیون یورو گام‌های اساسی در راستای اهداف توسعه‌ای این کانون بزرگ صنعتی برداشته شد.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و از زیر مجموعه‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود