Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدخشان با بیان اینکه مرکز درمان ناباروری نهال یکی از بهترین مرکز درمان ناباروری در کشور است، گفت: این مرکز از نظر انتخاب سازه و هم از لحاظ تجهیزاتی که انتخاب شده بهترین در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عباس بدخشان» امروز (چهارشنبه 23 مرداد) در  مراسم افتتاح مرکز درمان ناباروری نهال در مرکز آموزش درمانی شهید صیاد شیرای اظهار کرد: پس از درخواست اشتغال، راه‎اندازی مرکز ناباروری یکی از مهمترین خواسته‎هایی بود که به دانشگاه علوم پزشکی استان می‎رسید و این مهم منجر به آن شد که این مرکز راه‎اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: بیمارستان صیاد نخستین اولویت برای راه‎اندازی درمان ناباروری در استان بود و بر اساس نیاز علمی تصمیم‎گرفته شد در مجاورت یک بیمارستان ژنرال این مرکز درمان ناباروری در نظر گرفته شود.

 

بدخشان بیان کرد: این مرکز به بیان همکاران وزارت بهداشت یکی از بهترین مرکز ناباروری در کشور است و از نظر انتخاب سازه و هم از لحاظت تجهیزاتی که انتخاب شده بهترین در کشور است و با متخصص زنان، جنین‎شناسی و ارولوژی و سایر تخصصی‎هایی که در این زمینه فعال خواهد بود شادی داشتن فرزند را برای این زوج‎ها به وجود بیاورد و هزینه‎های سفر و طی مسیر به سایر استان ها را بکاهد.

 

وی با بیان اینکه مرکز درمان ناباروری نهال خدماتی در سطح یک تا سه درمان ناباروری ارائه می‎کند، بیان کرد: در این مرکز بخشی از هزینه‎ها به شکل یارانه‎ای برای بیماران در نظر گرفته می‎شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه روزنامه ها روزنامه روز خبرنگار مسجد شبستان یزد استان همدان مراسم دعای عرفه ناباروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • پیرترین پدر و مادرها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه