Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال که برای حضور در سه تورنمنت بین المللی به میزبانی پرتغال، روسیه و یونان، عازم اروپا شده بود روز گذشته به کشور بازگشت تا تمرینات خود برای شرکت در جام جهانی ۲۰۱۹ چین را در تهران پیگیری کند. 

بازیکنان این تیم پس از سه روز استراحت، از روز شنبه هفته آینده تمریناتشان را از سر می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به فاصله کوتاه آماده سفر به چین می شوند تا ابتدا در تورنمنت بین المللی پیک شرکت کنند و بعد از آن دیدارهای خود در مرحله مقدماتی جام جهانی را آغاز کنند.

فاصله کوتاه میان آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی و اعزام به محل برگزاری جام جهانی، ابهاماتی را در رابطه با ترکیب اردونشینان ایجاد کرده است. اینکه با توجه به این شرایط، مرحله جدید تمرینات با چه نفراتی آغاز می شود و ترکیب اعزامی به جام جهانی یا ترکیب اولیه اردونشینان چگونه است؟

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر به این پرسش گفت: قطعا ۱۲ بازیکنی که ترکیب تیم ملی را در تورنمنت های اخیر تشکیل دادند در این مرحله از اردو حضور دارند اما در مورد اینکه بازیکن دیگری هم برای حضور در تمرینات به این ترکیب اضافه نشود یا نه، هنوز به جمع بندی نرسیده ایم. 

وی تصریح کرد: طی امروز و فردا با دیگر اعضای کادر فنی در این زمینه تصمیم گیری می کنیم. به هر حال سه، چهار روز بیشتر در تهران تمرین نخواهیم داشت و بعد از آن باید عازم چین شویم. با لحاظ کردن این مسئله باید در مورد ترکیب اردونشینان تصمیم گیری کنیم. 

«آیا این احتمال وجود دارد که ۱۲ بازیکن اعزامی به تورنمنت های اخیر، ترکیب تیم ملی را در جام جهانی تشکیل دهند؟»  سرمربی تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این پرسش گفت: هنوز به جمع بندی نرسیده ام. حضور این بازیکنان در تمرینات پیش رو قطعی است اما در مورد سایر مسائل امروز یا فردا تصمیم گیری می کنیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده، حامد حسین زاده، مایک رستم پور، آرمان زنگنه، آرون گرامی پور، سجاد مشایخی، رسول مظفری، میثم میرزایی و بهنام یخچالی ۱۲ بازیکنی بودند که تیم ملی بسکتبال با در اختیار داشتن آنها در تورنمنت های پرتغال، روسیه و یونان شرکت کرد. 

جام جهانی بسکتبال شهریورماه با حضور ۳۲ تیم به میزبانی چین برگزار می شود. تیم ملی ایران در گروه سوم این رقابت ها با اسپانیا، پورتوریکو و تونس همگروه است. 

کد خبر 4692231 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال مهران شاهین طبع جام جهانی بسکتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی کشتی والیبال تکواندو کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال الاتحاد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان امروز در شرایطی که با ترکیبی کاملا جوان مقابل مس رفسنجان در جان حذفی به میدان رفت، توانست بازی را به 120 دقیقه بکشاند و در نهایت ضربات پنالتی این تیم را بازنده کرد.

یکی از بازیکنان جوان پیکان که چند هفته‌ای است در لیگ برتر هم در ترکیب تیمش بازی می‌کند، توانسته خوش بدرخشد، ابوالفضل زمانی است. بازیکنی که یکی از جوان‌ترین بازیکنان لیگ برتر هم محسوب می‌شود.

زمانی امروز در ترکیب پیکان مقابل مس به میدان رفت و توانست نمایش خوبی داشته باشد. او تک گل تیمش را در مصاف حساس جام حذفی به ثمر رساند، اما مهم‌تر از این مساله رکوردی است که این بازیکن در دوندگی به جا گذاشته است.

بر اساس آمار GPS باشگاه پیکان، ابوالفضل زمانی بیشتر از 17 کیلومتر در طول 120 دقیقه دوندگی داشته تا یک رکورد ویژه را ثبت کند. رکوردی که می‌تواند در جهان هم قابل قبول باشد و اتفاق خوبی برای او و کادرفنی پیکان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران