Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@23:46:12 GMT

تذکر کالدرون به مدافعان پرسپولیس: عقب نباشید!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۳۱۱۰

تذکر کالدرون به مدافعان پرسپولیس: عقب نباشید!

به گزارش وانانیوز، 

 حضور گابریل کالدرون در راس کادرفنی پرسپولیس سبب شده تا تاکتیک های فنی این تیم نسبت به دوران حضور برانکو ایوانکوویچ تغییر محسوسی کند.

سرمربی پرسپولیس از مدافعان تیمش خواسته هنگام حرکت روبه جلوی تیمی کاملا به خط هافبک نزدیک شوند و کسی عقب نماند. وی تاکید دارد  هنگام حملات تیمی باید فاصله بین خطوط به حداقل برسد و مدافعان میانی به عنوان هافبک های دفاعی ایفای نقش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدافعان کناری نیز فضای پا به توپ بیشتری دارند تا بتوانند به هافبک ها اضافه شده و فرصت سانتر روی دروازه حریفان را نیز پیدا کنند.

گفته می شود همین خواسته کالدرون از مدافعان نیز باعث شده تا او تصمیم به حضور محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی تیم بگیرد. دو بازیکن که از نظر کادرفنی پرسپولیس سرعتی تر از سید جلال حسینی، محمد انصاری و حسین ماهینی محسوب می شوند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: گابریل کالدرون تیم فوتبال پرسپولیس شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید کادرفنی و بازیکنان بایرن مونیخ از سانتیاگو برنابئو / عکس

باواریایی‌ها قصد دارند از سانتایگو برنابئو راهی ومبلی شوند. 

طرفداری | کمتر از 48 ساعت تا جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ باقی مانده است. 

بلیت دوم فینال ومبلی فردا شب در سانتیاگو برنابئو مشخص می‌شود. رئال مادرید و بایرن مونیخ در حالی به مصاف هم می‌روند که بازی رفت دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسیده است. با ورود کاروان باواریایی‌ها به مادرید آن‌ها از سانتیاگو برنابئو بازدید کردند و یک جلسه تمرینی برگزار کردند. در ادامه تصاویر حضور کادرفنی و بازیکنان بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی رئال مادرید را می‌بیند. توماس توخل برای دقایقی مقابل بازیکنانش صحبت کرد و مکس ابرل در کنار کریستوفر فرویند از نزدیک وضعیت تیم را نظاره‌گر بودند. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • پوشش جالب همسر هافبک خارجی پرسپولیس در تمرین امروز
  • خانواده گولسیانی در تمرین امروز پرسپولیس+ عکس | پوشش جالب همسر و فرزند هافبک سرخپوشان را ببینید
  • بازدید کادرفنی و بازیکنان بایرن مونیخ از سانتیاگو برنابئو / عکس
  • اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره
  • تعطیلی تمرین استقلال با تصمیم کادر فنی
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • نسل جدید مدافعان ایتالیایی، آینده ای درخشان پیش رو دارد / فیلم
  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم