Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:51:06 GMT

امید دهی به جامعه باعث پیشرفت می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۳۱۵۰

امید دهی به جامعه باعث پیشرفت می شود

به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز چهارشنیه در نشست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: جریان های خارج از کشور مشکلات را فراوان جلوه می دهند، تا با مطرح کردن معضلات جامعه به دنبال ایجاد روحیه ضعف و نا امیدی در میان مردم هستند.

وی بیان کرد: موفقیت های بزرگ انقلاب اسلامی را باید مطرح کرد تا مردم امیدوار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان افزود: تضعیف دولت باعث تضعیف نظام می شود و نباید دولت از طرف برخی ضعیف جلوه داده شود زیرا این اشتباه بزرگی است.

خادمی تاکید کرد: دولت امروز با رهنمودهای مقام معظم رهبری در مقابل دنیا ایستاده است.

وی اضافه کرد: خدمات دولت بسیار است که باید آنها را بیان کرد، در جریان سیل اخیر خدمات بزرگی از سوی دولت به سیل زدگان ارائه شد، که باید مطرح شوند.

استاندار لرستان یادآور شد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ روستا در جریان سیل لرستان خدمات دریافت کردند، که این کار بزرگی است.

خادمی گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان پول از طریق بانکها به مردم واگذار شده و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز کمک بلا عوض در حوزه مسکن ارائه شده و بیش از ۹دهنه پل در مسیر رودخانه کشکان نصب شده است.

وی افزود: جاده پلدختر در حال بازسازی است و ۲۴۰ میلیارد تومان نیز به شهرداری استان واگذار شد.

استاندار لرستان اظهارداشت: مهمترین پروژه چند ماه آینده انتخابات است لرستان به طور عادی انتخاباتی شده و سیاست این است که انتخاباتی برگزار کنیم تا خاطرات بد سالهای گذشته اصلاح شود.

خادمی بیان کرد: با بی طرفی از سوی مسئولان استانداری و لغو حکم مشاوران در استانداری به همین دلیل بوده است، همه مسئولان در دستگاه ها و نهادها باید بی طرفی خود را اعلام کنند.

وی تاکید کرد: انتخابات سالم و با نشاط با رقابت سالم برگزار خواهد شد.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یکی از مطالبات جدی فرهنگی و اجتماعی جامعه و خانواده ها به شمار می رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، فرزاد مخلص الائمه در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور در استان مرکزی با ابراز امیدواری از اجرای طرح نور با همراهی مردم در سطح استان اظهار کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول شتاب بیشتری پیدا کند.

وی موضوع عفاف و حجاب را جز موضوعات اولویت دار دولت و نظام دانست و افزود: پلیس به نحو احسن در حال اجرای وظایف خود است و این مهم جای تقدیر و قدردانی از این عزیزان را دارد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یکی از مطالبات جدی فرهنگی و اجتماعی جامعه و خانواده‌ها به شمار می‌رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

مخلص الائمه با قدردانی از مردم برای همراهی و همکاری در اجرای طرح نور اظهار کرد: مردم در سراسر استان با قدردانی و پشتیبانی از پلیس در اجرای این طرح نشان دادند که همواره قدر شناس خادمان خود بوده و این بسیار ارزشمند و قابل تحسین است، اجتماعی جامعه و خانواده‌ها به شمار می‌رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

وی با ابراز امیدواری از اجرای طرح نور با همراهی مردم در سطح استان بیان داشت: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول شتاب بیشتری پیدا کند.

کد خبر 748493

دیگر خبرها

  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان