Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@19:05:28 GMT

خانه ارزان شد اما اجاره پایین نیامد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۳۲۵۵

خانه ارزان شد اما اجاره پایین نیامد

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج گفت: مردم برای خرید فروش ملک عجله‌ای نکنند.

محمد قمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا‌ از کاهش قیمت مسکن خبر داد وگفت: قیمت ملک نسبت به دو یا سه ماه اخیر ۳۰ درصد کاهش داشته است اما قیمت رهن و اجاره تغییری نکرده است.

وی در خصوص علت این کاهش قیمت گفت: علت این کاهش قیمت رکود موجود در بازار است که باعث شده ‌قیمت خرید و فروش ملک کمی کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمی افزود: البته احتمالاً رهن و اجاره مسکن  بعد از شهریور ماه کاهش پیدا کند، این روالی هرساله است که بعد از به اتمام رسیدن فصل جابه جایی مستاجران شاهد کاهش قیمت جزیی در این بخش هستیم.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج در ادامه اظهار کرد: مردم برای خرید و فروش ملک عجله‌ای نداشته باشند و با صبر و حوصله و مشورت با افراد خبره نسبت به خرید و فروش اقدام کنند تا ضرر مالی نبینند.

وی در پایان در خصوص قیمت گذاری منطقه‌ای برای مشخص شدن قیمت واقعی اجاره ملک گفت: این طرح هنوز در مجلس است و تصمیم قطعی برای آن گرفته نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسكن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)

ستاره فرانسوی برای سکونت در مادرید به اندازه «خرید 15 آپارتمان در تهران هزینه کرد».

به گزارش فارس، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش 18.5 میلیون یورو(بیش از 1200میلیارد تومان) خریداری کرد.

گران ترین فوتبالیست دنیا با ارزش 180 میلیون یورو برای خرید این قصر مجلل به اندازه خرید 15 آپارتمان 100 متری در داخل تهران(با میانگین متری 81 میلیون تومان) هزینه کرد.

کیلیان امباپه زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید 5 ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه 20 میلیون یورو است.

بر اساس گزارش نشریه مارکا، امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو 10 خانه گران قیمت شهر مادرید» به شمار می آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟
  • قیمت طلا به کف رسید؟/ قیمت جدید طلا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده