Web Analytics Made Easy - Statcounter

موجی می‌گوید زلاتان از نظر شرایط بدنی همانند رونالدو است.

طرفداری- مدیر اسبق باشگاه یوونتوس، لوچانو موجی باور دارد شرایط بدنی زلاتان ابراهیموویچ در سن 37 سالگی به گونه‌ای است که می‌تواند بار دیگر به سری آ بازگردد.

به گزارش دیلی میل، پس از ترک منچستر یونایتد به مقصد ایالات متحده، زلاتان ابراهیموویچ که حالا در لس آنجلس گلکسی بازی می‌کند، در 19 بازی فصل 2019 لیگ ملی فوتبال آمریکا، 16 گل به‌ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هر از چندگاهی به چند باشگاه اروپایی مانند فیورنتینا و آژاکس لینک شده می‌شود و موجی باور دارد که او می‌تواند به فوتبال خود در اروپا ادامه دهد. 

از نظر منطقی نباید این‌گونه می‌بود، اما بدن زلاتان به او اجازه می‌دهد که حتی در این سن بهترین باشد، دقیقاً مانند کریستیانو رونالدو. او هرکجا که می‌رود موفق است، حتی در ایالات متحده؛ بازی کردن در سری آ قطعاً آسان نخواهد بود، اما او هرکجا که باشد، گل می‌زند. اگر او به فیورنتینا بیاید، حتی برای بازیکنان جوان‌تر تیم این موضوعی بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود، چراکه آن‌ها می‌توانند چیزهای زیادی از او یاد بگیرند که حتی سرمربی هم نمی‌تواند به آن‌ها یاد دهد. اما مشخص است که او دیگر بازیکنی که سال‌های قبل بود، نیست.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی بدنی یک داوطلب دختر کنکور خبرساز شد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، کانال خبری چندثانیه با انتشار این عکس نوشت: «بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون در شبکه های اجتماعی»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899512

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • بازرسی بدنی یک داوطلب دختر کنکور خبرساز شد/ عکس
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست