Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@05:46:38 GMT

طرح ملی«نذر آب» در زنجان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۳۳۹۴

طرح ملی«نذر آب» در زنجان اجرا می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اجرای طرح ملی «نذرآب» با هدف تامین آب آشامیدنی برای مناطق محروم سیستان و بلوچستان برای دومین بار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، «شهرام میرزایی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجائیکه شهرستان نیک شهر در سیستان وبلوچستان منطقه ای محروم و به لحاظ تامین آب آشامیدنی، موارد بهداشتی و سلامت نیازمند دریافت خدمات هستند، زنجان معین این شهرستان برای ارائه این خدمات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به اجرای طرح ملی نذر آب از سوی جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: طرح ملی نذر آب با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان شهرستان نیک شهر با مشارکت شهروندان، خیرین، داوطلبان، شرکت ها و سازمان های مردم نهاد استان زنجان آغاز شده است.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در این طرح از منابع، ظرفیت ها و خدمات داوطلبانه، سازمان های مردم نهاد یا موسسه های خیریه توانمند استانی بهره گیری می شود، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان همگام با توسعه اهداف بشر دوستانه امسال این طرح را در شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان اجرا می کند.

 

به گفته میرزایی، این استان برای دومین بار معین سیستان و بلوچستان در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شده و جزیره کیش نیز تیم پشتیبان زنجان است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه روزنامه روزنامه ها مسجد روز خبرنگار شبستان یزد استان همدان عید سعید قربان طرح نذر آب مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان جمعیت هلال احمر استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان