Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جزء قاسمی، روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا، هم افزایی و افزایش توان علمی و عملیاتی با یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی را امکان پذیر دانست و ابراز امیدواری کرد، با این اقدام از موازی‌کاری‌های موجود در این ۲ شرکت جلوگیری و چابک‌سازی واقعی در آنها محقق شود.

وی اظهار داشت: مشکلات حوزه مالی و توانمندسازی نیروی انسانی از دغدغه‌های موجود در شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی است که طرح یکپارچه سازی میتواند در حل این مشکلات تاثیر بسزایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان زنجان به وجود امکانات مناسب در هر ۲ شرکت آبفای شهری و روستایی اشاره و تاکید کرد: با یکپارچه سازی این شرکت‌ها و هم افزایی امکانات و خدمات شاهد تحولی در عرصه ارائه خدمات و تامین امکانات برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به مشترکان آب شهری و روستایی خواهیم بود.

جزء قاسمی تصریح کرد: مدیران شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی باید بازرسی‌ها و نظارت بر حوزههای مختلف تحت مدیریت خود را تشدید کنند و به عنوان یک شرکت عملیاتی و خدماتی حضور میدانی آنها در کارها پر رنگ‌تر شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر نظارتها و بازرسیهای درون شرکتی مستمر و کارساز باشد دغدغهای از جهت بازرسی‌های فرادستی وجود نخواهد داشت گفت: مدیریت مطلوب و تسهیل خدمات به مشترکان، ارائه آب سالم و بهداشتی و سلامت اداری و کاری از جمله مواردی هستند که با بازرسیهای مکرر و کارساز می‌توان به آن دست یافت.

یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی یکی از برنامههای مهم صنعت آب و فاضلاب در سال‌های اخیر است که ارتقا و تسهیل خدمات رسانی و پاسخگویی به مشترکان، هم افزایی ظرفیتهای فنی، اجتماعی و اقتصادی آبفای شهری و روستایی، کاهش هزینه های اداری و مدیریتی، کوچک سازی ساختار دولت، حل و فصل مسایل مشترک و موضوعات بین آبفای شهری و روستایی، تسهیل در امر مدیریت و نظارت عالی شرکت مهندسی آبفای کشور و وزارت نیرو  یکپارچگی در مدیریت آبِ شرب مردم اعم از شهری و روستایی از جمله مزایایی آن عنوان شده است.

۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست ۴۵سال خدمت ماندگار با حضور معاونین عمرانی ادوار وزارت کشور

اولین نشست هم‌اندیشی معاونین عمرانی وزارت کشور از ابتدای انقلاب با عنوان ۴۵ سال خدمت ماندگار در وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد اظهار کرد: این برنامه با هدف فراهم نمودن فرصتی جهت تبادل نظر و تجربیات ایشان در راستای بهبود کارایی و کیفیت پروژه‌های عمرانی و توسعه نظام شهری و روستایی کشور برگزار شد.

وی گفت: در این نشست صمیمی که با حضور وزیر محترم کشور، معاونین محترم عمرانی سابق و مدیران حوزه معاونت عمرانی وزارت کشور برگزار شد، هر یک از معاونین ضمن بیان اهم تجارب خود پرداخته و مهمترین موضوعات مرتبط با پروژه‌های عمرانی مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: ضرورت تقویت نقش و جایگاه مهم حوزه معاونت عمرانی با هدف کارایی بهتر جهت تحقق مأموریت‌های سازمانی و هماهنگی بین بخشی مورد تاکید قرار گفت تا توسعه پایدار شهری و روستایی در سطح کشور هر چه بیشتر به منصه ظهور برسد.

جمالی‌نژاد ادامه داد: ضرورت توجه به بحث مدیریت دانش و بهره‌گیری از ظرفیت مشورتی معاونین عمرانی سابق در حوزه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی عمرانی در کشور و توجه به مقوله آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی و انتصاب مدیران و شهرداران بر اساس تخصص و طی دوره‌های آموزش مدیریتی مربوطه از دیگر تأکیدات معاونین عمرانی ادوار در جلسه مذکور بود.

وی خاطرنشان کرد: لزوم تاکید و پیگیری مقوله درآمدزایی پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با هدف جلوگیری از تراکم فروشی، همگام با ایجاد بانک اطلاعاتی هوشمند با هدف جلوگیری از توزیع نامتوازن و ناعادلانه تسهیلات به استان‌ها از دیگر موارد مورد بحث مدیران سابق حوزه عمرانی وزارت کشور بود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان ضرورت حذف قوانین و مقررات زائد و بازنگری در قوانین حوزه شوراها و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در جلسه گفت: معاونین عمرانی سابق بر ضرورت توجه به بررسی همه جانبه و دقیق و کارشناسانه بخشنامه‌های ابلاغی حوزه معاونت عمرانی تاکید داشتند.

کد خبر 751806

دیگر خبرها

  • تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به جاروب های صنعتی پیاده رویی
  • نشست معاونان عمرانی ادوار وزارت کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست ۴۵سال خدمت ماندگار با حضور معاونین عمرانی ادوار وزارت کشور
  • ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال افتتاح می‌شود
  • کاهش ۸۰۰ درصدی آسیب های اجتماعی با مناسب سازی زیرساخت ها | ۵۰ خودرو در خدمت گشت فوریت های اجتماعی
  • خرید دریچه فاضلاب چدنی در تهران | شرکت دانش بنیان ذوب ریزان
  • آماده‌باش کامل مدیریت شهری مشهد در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!